Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług serwisowych, przeglądu i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku i jednostki podległe w roku 2020/2021

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa , Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 37 20 273
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa , woj. mazowieckie
    tel. +48 22 37 20 273
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług serwisowych, przeglądu i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku i jednostki podległe w roku 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych, przeglądu i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku i jednostki podległe w roku 2020/2021 będących na wyposażeniu: Część 1 RZGW w Gdańsku Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie RZGW w Gdańsku w Gdańsku Rogaczewskiego 9/19 80-890 Gdańsk Cześć 2 Zarząd Zlewni Gdańsk Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku ul. Sucha 12, 80 - 531 Gdańsk Część 3 Zarząd Zlewni Chojnice Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Chojnicach ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice Część 4 Zarząd Zlewni Elbląg Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Elblągu ul. Junaków 3 82-300 Elbląg Część 5 Zarząd Zlewni Toruń Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu ul. Popiełuszki 3, 87- 100 Toruń Część 6 Zarząd Zlewni Tczew Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Tczewie ul. 30 Stycznia 50, 83 - 110 Tczew 2. Wykaz pojazdów objętych przedmiotem umowy, wyszczególniający m. in. markę, typ, rodzaj i rok produkcji pojazdu, stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. Przedmiot umowy obejmuje usługi wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ oraz usługi nie wyspecyfikowane w formularzu cenowym stanowiące tzw. naprawy awaryjne, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) w przypadku serwisów i przeglądów technicznych – czynności wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu, w tym: diagnostykę komputerową oraz kontrole stanu technicznego pojazdu, jego poszczególnych zespołów, podzespołów i mechanizmów mających wpływ na bezpieczeństwo podczas jego eksploatacji; 2) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; 3) określenie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi; 4) wykonanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; 5) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw i utylizacji; 6) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z przeprowadzonego serwisu; 7) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z zamawiającym części zamiennych; 8) serwis klimatyzacji – wg potrzeb zamawiającego; 5. Stawka roboczogodziny winna uwzględnić wszelkie narzuty, koszty ogólne i pośrednie oraz zysk. 6. Podana w ofercie stawka jednej roboczogodziny będzie wpisana do umowy z wybranym Wykonawcą. 7. Ilości i zakres przeglądów, napraw oraz wymian określonych w formularzu cenowym zostały podane szacunkowo. Zamawiający może zmienić ilości zamawianych usług, bez konieczności zmiany warunków umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania części usług. Wykonawcy nie przysługuje prawo do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” i „Formularz cenowy” (Załącznik numer 2 i 2a do SIWZ). 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenie określone w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ, 2) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz.U.2019.700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach