Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej i roboczej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 626 100 , fax. 632 720 850
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poniatowskiego 25
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 626 100, fax. 632 720 850
    REGON: 30855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej i roboczej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wynajem, pranie, serwis, transport bielizny szpitalnej oraz odzieży ochronnej i roboczej, w tym należącej do Zamawiającego w ilości zabezpieczającej prawidłowe funkcjonowanie Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w podmiotach wykonujących działalność leczniczą. Wykaz niezbędnej ilości bielizny zabezpieczającej prawidłowe funkcjonowanie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, zawiera załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz asortyment odzieży ochronnej i roboczej oraz bielizny szpitalnej, opisany został w załączniku nr 1 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, który stanowi integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) pranie, dezynfekowanie, maglowanie/prasowanie oraz naprawianie bielizny szpitalnej – prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady, serwety, pidżamy oraz odzieży ochronnej i roboczej. 2) prowadzenie codziennej ewidencji przyjmowanej do prania bielizny brudnej z poszczególnych oddziałów Zamawiającego, a następnie podpisanie na druku „spis bielizny” ilości poszczególnych asortymentów przy udziale uprawnionego pracownika Zamawiającego, każdorazowego ważenia bielizny suchej (po praniu) przy udziale upoważnionego pracownika Zamawiającego, 3) zwrot bielizny czystej do punktu zdawczo-odbiorczego Zamawiającego na własny koszt najpóźniej do dnia następnego do godziny 1100, a w soboty do godz. 900 w oznakowanych workach płóciennych, zabezpieczonych workami foliowymi koloru białego (przez bieliznę czystą rozumie się - bieliznę wypraną, wyprasowaną i zdezynfekowaną, posegregowaną, zdolną do ponownego użycia zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi), 4) segregowania bielizny czystej asortymentowo i zgodnie z oznakowaniem zwrotu na dany oddział lub komórkę organizacyjną Zamawiającego, 5) pakowanie bielizny czystej w opakowana rodzajami po 10 sztuk; ubrania lekarskie i pielęgniarskie dostarczanie na wieszakach zabezpieczone foliowymi workami, 6) dostarczenie przez Wykonawcę worków do transportu bielizny czystej oraz worków do pakowania bielizny brudnej w tym samorozpuszczalnych w ilości wystarczającej do realizacji zamówienia, 7) dostarczenie worków do pakowania zestawów ze Sterylizatornii w oddziały w kolorystyce i wielkości uzgodnionej z Zamawiającym 8) w przypadku pozostawienia niektórych elementów bielizny z dnia poprzedniego w pralni w celu naprawy (np. przyszycie guzika, przyszycie uszkodzonej części), bądź doprania do odnotowanie tego faktu na kopii druku - spis bielizny, 9) odbieranie w dni codzienne, tj. od poniedziałku do soboty z punktu zdawczo -odbiorczego, Zamawiającego: a) bielizny brudnej w oznaczonych workach materiałowych koloru zielonego dostarczonych przez Wykonawcę b) bielizny skażonej np. MRSA, zakrwawionej, zanieczyszczonej w podwójnych workach koloru czerwonego, a następnie w oznaczonym worku kolor zielonego. 10) reperację bielizny uszkodzonej w siedzibie Wykonawcy, oraz natychmiastowej wymianie uszkodzonej bielizny operacyjnej , 11) kontrola bielizny operacyjnej przeprowadzona będzie w Centralnej Sterylizacji – w razie wychwycenia uszkodzeń, bielizna operacyjna podlega zwrotowi do Wykonawcy. 12) bielizna kwalifikująca się do kasacji będzie pakowana w osobny worek i zwracana Wykonawcy. 13) znakowanie bielizny i odzieży ochronnej poprzez wprasowywanie w odpowiednich miejscach danych identyfikacyjnych Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia został określony w druku Projekt umowy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust.3 a ustawy prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości – 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 ) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływemterminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 359 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank/oddział: Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział Koło. Nr rachunku: 56 1090 1203 0000 0001 1385 1724. z adnotacją: „ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z WYNAJMEM ORAZ SERWISEM BIELIZNY SZPITALNEJ, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE” 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy, b) dowód wniesienia wadium, c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, d) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach