Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z najmem bielizny szpitalnej na potrzeby SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z najmem bielizny szpitalnej na potrzeby SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usług pralniczych wraz z najmem bielizny szpitalnej na potrzeby SPZOZ w Łukowie. Przez kompleksowe usługi pralnicze należy rozumieć jako kompletny proces technologiczny związany z przygotowaniem, praniem właściwym i obróbką po praniu, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, w szczególności: a. bielizny pościelowej płaskiej - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, b. bielizny pościelowej lekarskiej - poszwy, poszewki, prześcieradła, c. bielizny operacyjnej - bluzy, spodnie, sukienki, furażerki, serwety chirurgiczne, zapaski, fartuchy operacyjne, podkłady, prześcieradła, d. bielizny noworodkowej i niemowlęcej - pieluchy tetrowe, prześcieradła flanelowe, pokrowce na materace, kocyki, kaftaniki, e. pościel z poradni specjalistycznych - poszwy, poszewki, prześcieradła f. piżam, koszul, szlafroków, g. fartuchów lekarskich, bluz, spodni i spódnic lekarskich, h. kurtek, peleryn, i. kocy, materacy, poduszek, kołder, śpiworów, j. firan, zasłon, ręczników, ścierek, myjek, obrusów, k. pasów unieruchamiających, worków ubraniowych, parawanów, worków lnianych l. mopów, zwanej dalej bielizną bądź asortymentem. 2. Usługa będzie wykonywana w dwóch zakresach: 1) wykonaniu kompleksowej usługi pralniczej bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego, 2) wykonaniu kompleksowej usługi pralniczej bielizny szpitalnej łącznie z najmem - będącej własnością Wykonawcy (zwana dalej również wynajmowana bielizna szpitalna), 3. Gwarantowana ilość kompleksowego wykonania usługi pralniczej w okresie trwania umowy wynosi: a) bielizna Zamawiającego - 54000 kg, b) bielizna pościelowej płaskiej wraz z wynajmem w ilości: prześcieradła - 90600 szt. poszwa- 82800 szt. poszewka - 71700 szt. podkład - 4800 szt. poszwa dziecięca- 3000 szt. 4. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić w ramach usługi na swój koszt wszystkie rodzaje asortymentów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. a i b w ilościach niezbędnych dla potrzeb Zamawiającego 1700 kompletów fabrycznie nowej bielizny pościelowej, z czego 1520 kompletów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. a w kolorze ecru - 180 kompletów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. b w kolorze białym lub białym z zielonym paskiem. W skład wynajmowanej bielizny szpitalnej, której dostawy mają zostać zapewnione przez Wykonawcę wchodzą: bielizna szpitalna płaska: - poszwy - 1632 sztuki, - poszewki - 1700 sztuk, - poszwy dziecięce - 68 sztuk, - prześcieradła - 1700 sztuk, - podkłady - 425 sztuk. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia 1700 kompletów nowej bielizny (według specyfikacji wymienionej powyżej) w terminie do 30 dni od zawarcia umowy. b) oznakować asortyment wynajmowany przez Zamawiającego następującymi danymi: nazwa szpitala, nazwa asortymentu, np. poszwa, numer ewidencyjny. c) zapewnić 4 wózki do transportu bielizny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 739). 5. Wykonawca będzie ponosił koszty zakupu środków czystościowych, piorących, preparatów dezynfekcyjnych oraz worków i pojemników do pakowania transportowanej bielizny zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego. 6. Kompleksowe Usługi pralnicze, świadczone na rzecz Zamawiającego obejmują: a. przeprowadzanie dezynfekcji przekazanego do prania asortymentu zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego, b. pranie w temperaturze odpowiedniej do gatunku materiału, zgodnie z zaleceniem producenta, w tym pranie bielizny noworodkowej i niemowlęcej w środkach piorących bezfosforanowych, c. suszenie, d. prasowanie lub maglowanie w zależności od asortymentu, e. wykonywanie drobnych napraw krawieckich, w tym w szczególności: zszywanie pościeli (dopuszcza się maksymalnie 2 naprawy pościeli w jednej sztuce asortymentu nie przekraczające łącznej powierzchni (mierzonej jednostronnie) 0,3 %), przyszywanie guzików, wciąganie gumek w spodnie, wszycie zamka, lamowanie kocy, wymiana tasiemek, naprawę lub wymianę zamków błyskawicznych, zatrzasków, itp., f. naprawianie mopów, g. segregowanie, pakowanie bielizny szpitalnej. 7. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się równocześnie do: a. składania fartuchów lekarskich, bluz oraz spodni (spódnic) lekarskich i transportu na wieszakach, z zastrzeżeniem lit. b, b. składowania i pakowania pozostałej bielizny po 5, 10, 15 do 20 szt. - w zależności od wielkości asortymentu, w paczki nie cięższe niż 15 kg, c. zapewnienia worków do transportu bielizny czystej i brudnej, w tym w innym kolorze worków na bieliznę wynajmowaną i innym kolorze na pozostałą bieliznę, d. segregowania bielizny czystej wg rodzaju z podziałem na bieliznę Zamawiającego i wynajmowaną, e. krochmalenia fartuchów lekarskich bawełnianych i bielizny pościelowej lekarskiej, pościeli z poradni specjalistycznych, ścierek, parawanów, obrusów). 8. Wynajmowana bielizna szpitalna, będzie użytkowana do momentu całkowitego zniszczenia. Za zniszczenie bielizny pościelowej Strony uznają w szczególności: a) porwanie, przedarcie, zużycie bądź zmianę jej pierwotnych wymiarów uniemożliwiające jej wykorzystywanie zgodnie z przeznaczeniem, b) nieodwracalne przebarwienie, bądź zaplamienie, c) przekroczenie maksymalnej ilości napraw, o których mowa w ust. 1 pkt e). Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał poszczególne asortymenty, celem zapewnienia wystarczającej ilości bielizny dla potrzeb Zamawiającego. 9. Fabrycznie nowa bielizna pościelowa dostarczona do użytkowania w ramach najmu, powinna odpowiadać następującym właściwościom i parametrom: gramatura 152 g/m2 +- 6 g/m2 w zależności od asortymentu, rozmiar: a. prześcieradło - 160 x 220 cm lub 160cm x 240cm, bawełna 100%, w kolorze białym w ilości 1700 sztuk, b. poszwa - 150 x 200 cm + 30cm (zakładka) lub 160cm x 200cm + 30cm (zakładka), bawełna - 65%, poliester - 35%, w łącznej ilości 1632 sztuk, w tym 1452 sztuk w kolorze ecru i 180 sztuk w kolorze białym lub białym z paskiem w kolorze zielonym; c. poszwa dziecięca -110 cm x 150cm + 30cm (zakładka) lub 110cm x 160cm + 30cm (zakładka), bawełna - 65%, poliester - 35%, w kolorze ecru w ilości 68 sztuk, d. poszewka 70cm x 80cm + 20 cm (zakładka), bawełna - 65%, poliester - 35%, w łącznej ilości 1700 sztuk, w tym 1520 sztuk w kolorze ecru i 180 sztuk w kolorze białym lub białym z paskiem w kolorze zielonym, e. podkład - 95cm x 165 cm lub 90cm x 120cm, bawełna 100% w kolorze białym w ilości 425 sztuk. 10. Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadającym aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej czystej - po procesie prania i brudnej. 11. Zamawiający zobowiązuje się na wniosek Wykonawcy wynająć na czas trwania umowy pomieszczenia (ok. 50 m2) z przeznaczeniem na prowadzenie magazynu i punktu odbioru i wydawania bielizny zwanego dalej również punktem spedycyjnym. Prowadzenie magazynu i punktu obrotu i wydawania bielizny leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby magazyn i punkt obrotu i wydawania bielizny był dostępny w dni pracujące w godz. 7:00-15:00 a w przypadku następujących po sobie kolejno trzech dni wolnych od pracy (święta) Wykonawca musi zapewnić dyżur, w jeden z wolnych dni w godz. 7:00-15.00. Zamawiający zapewnia pracownika koordynującego pracę w zakresie prowadzenia magazynu, punktu obrotu i wydawania bielizny. Pracownik prowadzi nadzór nad ilością i jakością bielizny oraz jest osobą upoważnioną do potwierdzania protokołów reklamacyjnych. Ważenie i liczenie dostarczanej bielizny odbywa się każdorazowo w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego lub wskazanego przez Zamawiającego. 12. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy zobowiązuje się raz dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30 - 11:00 do odbierania od Zamawiającego z punktu spedycyjnego, asortymentu przeznaczonego do wykonania usług pralniczych, dostarczania go Zamawiającemu po wykonaniu usług pralniczych oraz uzupełniania na bieżąco poszczególnych asortymentów celem zapewnienia wystarczającej ilości czystej bielizny dla potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarcza taką samą ilość bielizny jaką pobrał w ciągu 24 godzin za wyjątkiem poduszek i materacy, które muszą być dostarczone do Zamawiającego w ciągu 72 godzin od momentu pobrania z punktu spedycyjnego. 13. Proces wydawania bielizny brudnej i odbierania czystej odbywa się na podstawie dokumentów przekazania w obiekcie zamawiającego. Podstawą ewidencji rozliczeń i wyliczenia ceny są sztuki bielizny czystej wynajmowanej oraz kilogramy bielizny wraz z innym asortymentem należących do Zamawiającego. Wydanie bielizny brudnej i odbiór bielizny czystej będą odbywały się każdorazowo w obecności pracownika wykonawcy i zmawiającego oraz zostaną potwierdzone spisem bielizny protokołem otrzymanym od Zamawiającego. 14. Zlecenie całości lub części usług podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze świadczenia usługi pralniczej bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. l, nie wcześniej niż po 12 miesiącach od podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000 zł słownie: osiem tysięcy zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach