Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
    REGON: 000288283
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy-Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • odbiór brudnej bielizny do prania i dostawę czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiającego punkty zdawczo – odbiorcze w Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju, zgodnie z załącznikiem nr 1b do umowy, który przedstawia osoby odpowiedzialne za wydanie i odbiór asortymentu, • dezynfekcję, • czyszczenie, • pranie wodne, • czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego; • spulchnianie (wyroby z wełny), • zmiękczanie, • krochmalenie, • suszenie, • maglowanie, • prasowanie, • składanie, • pakowanie, • segregowanie, • znakowanie, • załadunek i wyładunek, • oraz drobne usługi krawieckie i naprawcze. 3. Zakres asortymentowy, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: • bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady), • koce, kołdry, kapy, narzuty, • poduszki w tym z pierza, jaśki, • materace, pokrowce na materace, • firany, zasłony, lambrekiny, • ręczniki standardowe i kąpielowe, • szlafroki, • zasłonki prysznicowe, • serwetki, bieżniki, obrusy, • ścierki lniane i bawełniane, • inne (z wyłączeniem odzieży roboczej). 4. Podana ilość prania tj. 216 000 kg (ok. 72 000 kg rocznie, co daje ok. 6 000,00kg miesięcznie) jest jedynie szacunkowa i może ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od ilości przyjmowanych kuracjuszy. Faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi dowodami przyjęcia/wydania. Podane ilości szacunkowe nie są podstawą do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości usług podanych w SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: złożenie oświadczenia, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisany formularz cenowy – wg zał. nr 1a do SIWZ, 3. Wypełnione i podpisane Zobowiązanie innych podmiotów – wg zał. nr 6a do SIWZ (jeżeli dotyczy), 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach