Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4067856 , fax. 77 4067872
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4067856, fax. 77 4067872
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku, które obejmuje: a) pranie wodne, maglowanie, dezynfekcję chemiczno-termiczną bielizny szpitalnej (pod pojęciem bielizny szpitalnej Zamawiający rozumie wszystkie rzeczy, wymagające prania tzn. pościel, ubrania, bielizna w tym operacyjna, dziecięca, noworodkowa, koce, firany, zasłony ręczniki, ubrania ochronne, odzież itp). b) dezynfekcję komorową materacy oraz przedmiotów nie nadających się do chemiczno-termicznej dezynfekcji w procesie prania (np. poduszki, kołdry), c) czyszczenie chemiczne, moczenie, prasowanie, bieżące naprawy krawieckie (naprawy zaszywania, cerowania, przyszywania guzików, troczków, zamków błyskawicznych) bielizny szpitalnej, d) segregację bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, komórkę przeznaczenia oraz pakowanie w worki, e) znakowanie odzieży przyjętej do prania - z uwzględnieniem danych identyfikacyjnych szpitala, oddziału, użytkownika f) transport, bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) obejmuje: a) wykonanie usługi pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, dostawa i odbiór przedmiotów prania musi odbywać się w godzinach między 10.00-12.00, a w razie potrzeby także w dni wolne od pracy (np. święta) na telefoniczne wezwanie; b) odbiór i dostawę przedmiotów prania z do wyznaczonych miejsc: Szpital przy ul. Piastowskiej 64 - pomieszczenie w piwnicy; ZOL Głogówek ul. Konopnickiej 2 - hol lub piwnica, c) odbiór i dostawę przedmiotów prania środkami transportu Wykonawcy dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i czystej z zachowaniem podziału d) odrębne pakowanie bielizny szpitalnej nie nadającej się do dalszego użytkowania bądź do naprawy do oddzielnego worka opisanego odpowiednio słowem kasacja lub naprawa; e) pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie bielizny szpitalnej i operacyjnej połączone z pełną dezynfekcją chemiczno-termiczną, maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, f) dezynfekcję w komorze - materace g) czyszczenie chemiczne - koce, poduszki h) sortowanie i segregację poszczególnych asortymentów należy wykonywać według podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, a następnie zapakować odpowiednio do paczek lub worków. i) stosowanie technologii prania i dezynfekcji odpowiedniej dla danego asortymentu, (np. odzież ochronna musi być prana oddzielnie, a pościel skażona poddana dezynfekcji) z zastosowaniem środków i preparatów, posiadających na mocy przepisów odrębnych, atesty oraz dopuszczenia, ze szczególnym uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze 40 stopni. Środki piorące nie mogą zawierać w swoim składzie chloru. j) naprawę poprzez: zszywanie, cerowanie, przyszywanie troczków, przyszywanie guzików k) odzież typu spodnie, swetry należy prać w odpowiednio niższych temperaturach lub czyścić chemicznie tak aby nie powodować ich szybkiego zniszczenia. l) oddzielne pranie pieluch, bielizny noworodkowej, fartuchów, odzieży ochronnej, bielizny pooperacyjnej, bielizny po cytostatykach. m) dostarczania bielizny fasonowej na wieszakach w celu uniknięcia zagnieceń n) znakowania na własny koszt odzieży i bielizny Zamawiającego, która uwzględniać ma dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika oraz zapewnienie zwrotu Zamawiającemu tych samych przedmiotów, które Zamawiający przekazał do prania. 2) Zamawiający zobowiązuje się do: wydzielenia miejsc pomieszczeń do składowania brudnej bielizny, organizacji transportu brudnej i czystej bielizny na terenie szpitala i przychodni, zapewnienia opakowań ochronnych do brudnej bielizny i oznakowania tych opakowań, oznaczenia bielizny wymagającej reperacji i ponownego prania. 3) Zamawiający ma prawo przeprowadzenia kontroli i audytów przez pracowników i audytorów wewnętrznych Zamawiającego pojazdu przeznaczonego do transportu oraz bezpośrednio u Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności, stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeń, dobrej praktyki produkcyjnej, dobrej praktyki higienicznej 4) Zamawiający po zawarciu umowy ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawiania 1 raz na kwartał badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny. 5) Wykonawca winien: a) dysponować pralnią spełniającą wymagania ustawy z dnia 05.12.2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. nr 234 z 2008r. poz. 1570 z późn. zm.),), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003r. poz. 1650), dopuszczoną do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia, posiadająca pełną barierę higieniczną, oraz wyposażoną w: 1. urządzenie do czyszczenia chemicznego z zastosowaniem rozpuszczalników bezhalogenowych 2. barierę higieniczną 3. wózki jezdne oraz urządzenia do mycia i automatyczną przelotową komorę do dezynfekcji wózków 4. komorę dezynfekcyjną 5. automatyczny system dozowania środków piorących i dezynfekujących w procesie prania wodnego 6. pralnicę tunelową dla zapobiegania szybszemu zużyciu bielizny 7. system znakowania odzieży, który uwzględnia dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika oraz posiadanie rozwiązań uniemożliwiających dokonywanie zamiany przedmiotów oddanych przez Zamawiającego do prania na inne. 8. automatyczny zewnętrzny systemem filtracji, zintegrowany w strefie płukania, usuwający pył bawełniany oraz włókna (w celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego), 9. urządzenie do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych gorącym powietrzem w pozycji wiszącej, umożliwiające ich odpylenie i automatyczne składanie, b) dysponować taborem samochodowym przystosowanym do przewozu bielizny czystej i brudnej dopuszczonym przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne. 4. WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA. Szacunkowa ilość suchego prania w skali roku wynosi około 48400 kg. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za każdy 1 kg prania wypranego, czystego i suchego co do którego Zamawiający nie zgłosił wad lub braków. WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie zamówienia lub części Zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Prawo opcji; minimalny poziom zamówienia 70%, maksymalny: 100%. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 15. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację ceny usługi w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut. 10. Umowa ulega rozwiązaniu w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 11. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 12. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny usługi spowodowanej zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 15. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach