Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych.

Jednostka Wojskowa Nr 1189 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 3781640
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1189
    ul. Powstańców Warszawy 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 3781640
    REGON: 09317109000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://1blog.pow.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych w zakresie: prania wodnego, czyszczenia chemicznego, maglowania, prasowania mechanicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w ilości ok.26 928 kg. CPV 95310000-9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 953100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1190 zł , powinno być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego wykazany w pkt 1 SIWZ, z adnotacją: Wadium - nr sprawy 01/Mund/U/10. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póż. zm. ). Oryginały wadium wnoszonego w postaci wymienionej w pkt b, c, d, e, należy dostarczyć do kancelarii zamawiającego, a kopie dołączyć do dokumentów wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie usług pralniczych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a w szczególności: b)spełniają wymogi dla pralni zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie BHP w pralniach (Dz. U. z 2000r. Nr 40 poz.469). c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali co najmniej dwa, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych takich ilości usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( równą kwocie 59 000,00 zł brutto za jedną usługę ), usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność kontraktowa) w okresie trwania umowy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę min. 20100,00 PLN; e) będą dostarczać i odbierać przedmioty objęte usługami na własny koszt i ryzyko pojazdami dopuszczonymi do przewozu bielizny i odzieży. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.7 SIWZ, na zasadzie; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne (muszą być przedstawione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie ): a) Oświadczenie z art.44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych lit. b przedstawią dokumenty wynikające z § 2 ust. 1 pkt 1, z uwzględnieniem ust.2 i 3, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U. nr 87 poz. 605 ze zmianami). B. Dokumenty potwierdzające , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania danego zakresu przedmiotowego zamówienia: a)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, dopuszczonych przez Inspekcje Sanitarną do przewozu bielizny i odzieży, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z podaniem ich nr rejestracyjnych i ładowności. b)wykaz wykonanych co najmniej dwóch ( nie więcej niż pięciu), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych takich ilości usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (równą kwocie 59000,00 zł brutto za jedną usługę), usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; C. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20100,00 zł. D. Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)decyzja wystawiona w 2009r. przez właściwego terytorialnie inspektora sanitarnego potwierdzający spełnianie wymagań dla pojazdów ujętych w wykazie. b)zaświadczenie wystawione w 2009r. przez właściwego terytorialnie inspektora sanitarnego potwierdzający spełnianie wymagań dla pralni zawarte w rozporządzeniu określonym w pkt 5b, SIWZ; c)zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi np. ISO 9001:2000 dotyczącymi systemu zarządzania jakością;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://1blog.pow.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną