Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych.

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 675 23 05 , fax. 897 642 625
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 675 23 05, fax. 897 642 625
    REGON: 30843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług pralniczych polegających na: a) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny płaskiej szpitalnej białej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej, obszyć parawanów, firanek i zasłon, koców, poduszek, materaców, worków odzieżowych b) praniu wodnym z dezynfekcją odzieży fasonowej, koszul nocnych, operacyjnych, porodowych, piżam, szlafroków, odzieży i bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, odzieży roboczej c) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny dziecięcej, noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami, d) suszeniu, e) maglowaniu, f) prasowaniu, g) sortowaniu, h) automatycznym składaniu wzdłużno-poprzecznym bielizny płaskiej, i) automatycznym składaniu bielizny fasonowej, j) pakowaniu, k) transporcie od i do Zamawiającego, l) drobnych naprawach krawieckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wadium jest wymagane i wynosi 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. nr 22 1240 5598 1111 0000 5025 4990 z adnotacją „wadium - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych. Sprawa nr 19/2017". 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży: a) Pozytywną opinię właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego, potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz cenowy (załącznik 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT (załącznik nr 5 do SIWZ). 1.5. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 1.7. Pozytywna opinia właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego, potwierdzająca spełnianie wymagań koniecznych do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia. 1.8. Wykaz wykonanych dwóch głównych usług pralniczych bielizny szpitalnej w ilości minimum 100 kg dziennie każda trwających minimum 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 1.9. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. co najmniej 1 pojazd do przewozu bielizny, posiadający pozytywną decyzję stacji sanitarno – epidemiologicznej do przewozu czystej i brudnej bielizny. Dopuszczalne jest także stosowanie oddzielnych środków transportu do bielizny czystej i brudnej (załącznik nr 7 do SIWZ). 1.10. Dokumenty potwierdzające działanie stosowanych w niniejszej usłudze środków dezynfekcyjnych na B,F,V,Tbc i spory w tym Clostridium difficile. 1.11. Karty charakterystyki stosowanych środków. 1.12. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach