Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej

GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83-343-66-92
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83-343-66-92
    REGON: 030237380
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek” położonym w Białej Podlaskiej u zbiegu ul. Przechodniej z ul. Wąską na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków numerami ewidencyjnymi 3448, 1549/1. 2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem Dodatkowe przedmioty: 70330000-3 Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.3. W ramach obowiązków, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać w szczególności następujące czynności:1) prowadzenie ksiąg wszystkich obiektów Zamawiającego, kontroli technicznych i okresowych przeglądów targowiska oraz budynku usługowo-handlowego znajdującego się na targowisku i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego;2) przeprowadzenie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego;3) wydawanie stanowisk handlowych ich dzierżawcom i ich odbiór oraz sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych z tych czynności ;4) zapewnienie utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości, w tym utrzymania w należytym porządku i czystości targowiska oraz budynku usługowo-handlowego znajdującego się na targowisku, chodników przed nieruchomością i parkingów oraz terenów zielonych;5) zawarcie umów niezbędnych do wykonania bieżącego zarządu i administrowania, w tym umów dotyczących dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu śmieci, sprzątania na zewnątrz oraz wewnątrz budynku targowiska;6) wyposażenie obiektów w odpowiednią ilość pojemników na śmieci, ich wywóz oraz dbanie o ich stan techniczny i estetyczny;7) zapewnienie porządku i czystości w sąsiedztwie targowiska w pasie około 30 m od obiektu lub większym, jeżeli zanieczyszczenia spowodowane będą działalnością prowadzoną na targowisku;8) zawieranie i rozwiązywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów dzierżaw – rezerwacji stoisk handlowych, jak również innych umów (m.in. dotyczących reklam);9) wykonywanie czynności i obsługi prawnej w imieniu własnym lecz na rzecz Zamawiającego, w zakresie związanym z administrowaną nieruchomością, w tym reprezentowanie Zamawiającego przez sądami oraz innymi organami i urzędami, na podstawie udzielonych pełnomocnictw;10) prowadzenie wyodrębnionej ewidencji kosztów i przychodów oraz rozrachunków z najemcami;11) przechowywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych;12) zapewnienie dla nieruchomości wszelkich usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości;13) opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych;14) utrzymania, naprawy, konserwacji urządzeń oraz usuwania awarii i ich skutków (z wyłączeniem wad i usterek objętych gwarancją przez wykonawcę robót budowlanych) m.in. występujących w obiektach znajdujących się na targowisku:a) w budynku usługowo-handlowym dostosowanym do funkcji targowych (578,1 m2), wraz ze stanowiskami targowymi (15 szt.) oraz zapleczem sanitarno-administracyjnym, b) zadaszenia targowiska (pow. 879,5 m2), c) stoisk handlowo-rekreacyjnych 42 szt.,d) parkingu - 8 stanowisk (w tym 2 miejsca dla osób z niepełnosprawnościami),e) placu handlowego (pow. 3632 m2) wraz z przyległym zagospodarowaniem,f) kanalizacji deszczowej śr. DN300mm, o łącznej długości 140,05 m, oraz DN 200mm o łącznej długości 123,90 m,g) oświetlenia wewnętrznego w postaci opraw i klinkietów na obiektach,h) oświetlenia zewnętrznego w postaci słupów oświetleniowych oraz kompletne punkty dystrybucyjne do zasilenia stoisk sprzedaży,i) monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego z okablowaniem, j) instalacji fotowoltaicznej o mocy 34,675 kWp z urządzeniami (inwerterami) i instalacją,k) hydrant oraz pompa uliczna do ręcznego tłoczenia wody,15) pielęgnacji drzew i krzewów znajdujących się na targowisku;16) w okresie zimy, do bieżącego usuwania śniegu i lodu z części handlowej targowiska oraz ręcznego odśnieżania zadaszenia zewnętrznych stanowisk, nie później niż do momentu rozpoczęcia pracy targowiska. Wykonawca zobowiązuje się ponadto niezwłocznie likwidować skutki gołoledzi oraz wywożenia zalegającego śniegu na miejsca wskazane przez Wydział Dróg Urzędu Miasta Biała Podlaska, nie później niż w ciągu 6 godzin od ustania opadów;17) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie targowiska;18) korzystania z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem określonym niniejszą umową;19) organizowania czasu pracy i funkcjonowania targowisk zgodnie z wytycznymi wskazanymi w uchwale Rady Miasta Biała Podlaska w sprawie ustalenia regulaminu targowisk miejskich na terenie miasta Biała Podlaska; 20) zapewnienia całodobowego dozoru nad nieruchomością;21) likwidacji tymczasowego targowiska przy ul. Bieńkowskiego;22) egzekwowania należnych opłat oraz występowania na drogę sądową przeciwko osobom uchylającym się od ponoszenia opłat;23) przestrzegania przepisów p. pożarowych i bhp obowiązujących na targowisku;24) wyznaczenia miejsca sprzedaży na terenie targowiska;25) wykonawca jest zobowiązany udostępnić teren targowiska inkasentowi wyznaczonemu w oparciu o regulacje ustalone w uchwale Rady Miasta Biała Podlaska w sprawie wprowadzenia opłaty targowej i określenia zasad ustalania i poboru oraz terminów płatności, wysokości stawek opłaty i zarządzenia jej poboru w drodze inkasa - celem naliczenia i poboru opłaty targowej.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100);2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 1 (jedno) zadanie polegające na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach