Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu przez okres 1 roku.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Limanowskiego 134
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3608701 , fax. 048 3608706
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 134 134
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3608701, fax. 048 3608706
    REGON: 00510469000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.radom.pl ; www.bip.mops.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu przez okres 1 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu, w ramach realizacji zadań własnych gminy, do których należy sprawianie pogrzebu zmarłym dorosłym w ilość orientacyjnej 40 pogrzebów rocznie oraz dzieciom martwo urodzonym bez względu na czas trwania ciąży w ilości orientacyjnej 60 pogrzebów rocznie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości zamawianych pogrzebów co nie będzie stanowiło odstąpienia od zawartej umowy, nawet w części ( ilość orientacyjna ). 3. Okoliczność, o której mowa w pkt 2, nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy względem Zamawiającego. 4.Podstawą sprawienia pogrzebu będzie zlecenie wystawiane przez Zamawiającego. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie podjąć czynności związane ze sprawieniem pogrzebu. 5. Usługa ma być wykonywana w granicach administracyjnych miasta Radomia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 5. Przez świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu w ramach realizacji zadań własnych gminy, do których należy sprawianie pogrzebu zmarłym (z wyłączeniem dzieci martwo urodzonych) Zamawiający rozumie: 1) Transport ciała z miejsca zgonu do miejsca pochówku (w tym koszt worka na ciało) 2) Przechowywanie ciała w chłodni 3) Przygotowanie ciała do pochówku 4) Zapewnienie kompletnej oraz nowej odzieży dla zmarłego 5) Zapewnienie trumny drewnianej 6) Zapewnienie tabliczki identyfikacyjnej 7) Zapewnienie krzyża metalowego 8) Zapewnienie wiązanki kwiatowej sztucznej - małej 9) Zapewnienie dużego plastikowego znicza. 10) Zapewnienie obsługi pogrzebu ( wpuszczenia ciała do grobu, zasypanie i zamknięcie grobu, zapewnienie uczestnictwa w ceremonii czterech żałobników) 11) Zapewnienie ceremonii pogrzebowej zgodnie z wyznaniem zmarłego (uczestnictwo osoby duchownej). 6. Przez świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu w ramach realizacji zadań własnych gminy, do których należy sprawianie pogrzebu dzieciom martwo urodzonym bez względu na czas trwania ciąży Zamawiający rozumie: 1) Transport ciała z miejsca zgonu do miejsca pochówku (w tym ewentualny koszt worka na ciało). 2) Zapewnienie małej drewnianej trumny 3) Zapewnienie tabliczki identyfikacyjnej 4) Zapewnienie krzyża metalowego lub kamyka 5) Zapewnienie obsługi pogrzebu oraz (wpuszczenia ciała do grobu, zasypanie i zamknięcie grobu) 6) Zapewnienie ceremonii pogrzebowej zgodnie z wyznaniem zmarłego (uczestnictwo osoby duchownej). 7) Zapewnienie dużego plastikowego znicza. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przy realizacji konkretnego pogrzebu do rezygnacji z niektórych elementów usługi (np. zakupu nowego ubrania, przygotowania ciała do pochówku), co nie będzie stanowiło odstąpienia od zawartej umowy. 8. W przypadku rezygnacji z niektórych elementów usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wynagrodzenia za pogrzeb proporcjonalnie do ilości faktycznie wykonanych elementów składających się na całość usługi pogrzebowej. Wynagrodzenie będzie pomniejszane o cenę jednostkową elementu składowego usługi pogrzebowej wskazaną w formularzu ofertowym. 9. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98371000-4 Usługi pogrzebowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983710004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca ma wykazać, że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 3. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4. Do oceny w oparciu o kryteria oceny wskazane w rozdziale XVII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostaną dopuszczone oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym oraz w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a także nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Ponadto zamawiający żąda: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych (Załącznik nr 2) 2)Podpisanego przez umocowanego (zgodnie z reprezentacją zawartą w dokumentach rejestrowych) przedstawiciela oferenta lub właściwie umocowanego pełnomocnika i wypełnionego według załączonego do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzoru formularza ofertowego. (Załącznik nr 1); 3)Zaakceptowanego i podpisanego przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, na każdej stronie, wzoru umowy (Załącznik nr 3); 4)Oryginału lub poświadczonej przez notariusza kopii, właściwego pełnomocnictwa, jeżeli oferta i wszystkie wymagane załączniki zostaną podpisane przez umocowanego pełnomocnika;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach