Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług ogrodniczych i porządkowych dla placówek PSOUU Koło w Jarosławiu

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Wilsona 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6215378 , fax. 016 6215378
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu
    ul. Wilsona 6a 6a
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6215378, fax. 016 6215378
    REGON: 65088677600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług ogrodniczych i porządkowych dla placówek PSOUU Koło w Jarosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ogrodniczych i porządkowych dla placówek Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu znajdujących się w następujących miejscach: 1) Jarosław, ul. Wilsona 6a, 6c (powierzchnia terenu objętego usługą 4200 m2 w tym 3200 m2 terenów zielonych) 2) Jarosław, ul. 3-go Maja 39 (powierzchnia terenu objętego usługą 1000 m2 w tym 300 m2 terenów zielonych) 3) Jarosław, ul. Konfederacka 13 (powierzchnia terenu objętego usługą 3600 m2 w tym 2600 m2 terenów zielonych) 4) Jarosław, os. Witosa 18 (powierzchnia terenu objętego usługą 4400 m2 tym o 3400 m2 terenów zielonych) 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: 1) Odśnieżanie w okresie zimowym (obiekt musi być odśnieżony każdego dnia roboczego najpóźniej na godzinę 06:30. W przypadku opadów występujących w ciągu całego dnia, odśnieżanie musi być powtarzane w ten sposób i z taką częstotliwością, aby zapewnić swobodny dostęp do budynku oraz do parkingu do godziny 17.00. 2) porządkowanie terenu, tj.: a) czyszczenie schodów zewnętrznych, chodników, parkingu oraz dojazdu (co najmniej raz w tygodniu) b) drobne prace konserwatorskiego (bieżące, w razie potrzeby) 3) pielęgnacja terenów zielonych: a) koszenie trawy i uporządkowanie terenu po wykoszeniu (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do września); b) strzyżenie żywopłotów, krzewów i drzew (nie rzadziej niż raz w miesiącu w okresie od marca do września); c) pielęgnowanie roślin - plewienie, podlewanie, podwiązywanie (bieżące, w razie potrzeby); d) zabezpieczanie roślin i skalniaków przed zimą - zależnie od wymagań danej rośliny, materiałami własnymi, dającymi gwarancję przetrwania rośliny przez okres zimowy); e) projektowanie terenów zielonych i drobne zasadzenia (przy drobnych zasadzeniach koszty zakupu roślin pokrywa Zamawiający, zaś koszty dostawy i wykonania zasadzenia mieszczą się w ramach niniejszego zamówienia) (Projektowanie i drobne zasadzenia nastąpią wg uzgodnień z Zamawiającym). 3. Wykonawca, w celu dokładnego oszacowania wartości oferty powinien dokonać wizji lokalnej terenów objętych usługą. 4. Ponadto Zamawiający wymaga aby: 1) Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudnił co najmniej 6 osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 5 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności; ponadto muszą to być osoby bezrobotne skierowane do Wykonawcy z powiatowego urzędu pracy; 2) Osoby, o których mowa w pkt 1) powinny być zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia, tj. od 1 lutego do 31 grudnia 2014 r. na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy 5,5 etatu łącznie dla wszystkich osób niepełnosprawnych. W przypadku rozwiązania umowy o pracę z jakiejkolwiek przyczyny Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia innej osoby, spełniającej takie same kryteria i na takich samych zasadach. 1. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli Wykonawcy w zakresie zatrudniania osób niepełnosprawnych. W zakresie kontroli Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie, takich jak: umowa o pracę, potwierdzenie uiszczania składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, a także orzeczenia o niepełnosprawności pracowników. W przypadku stwierdzenia niespełnienia warunku przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo nałożenia kary umownej w wysokości 1000 zł za brak zatrudnienia każdej 1 osoby niepełnosprawnej za każdy miesiąc, w którym nastąpił brak zatrudnienia. W przypadku niespełnienia warunku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy, Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca i zawarcia umowy z oferentem, którzy otrzymał kolejno największą liczbę punktów. Kara umowna będzie potrącana z miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.psouu.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach