Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektu sportowo-rekreacyjnego AQUAPARK (basen i lodowisko) wraz z ochroną i transportem wartości pieniężnych i innych walorów.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Sportowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7593713 , fax. 025 7593713
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim
    ul. Sportowa 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7593713, fax. 025 7593713
    REGON: 00065661100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektu sportowo-rekreacyjnego AQUAPARK (basen i lodowisko) wraz z ochroną i transportem wartości pieniężnych i innych walorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie w 2010 r.: 1.1. Ochrona fizyczna obiektu AQUAPARK MOSiR przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 w Mińsku Mazowieckim, przy następujących założeniach: * basen czynny 7 dni w tygodniu, całorocznie, w godz. 6:00 - 22:00; z wyjątkiem przerwy technicznej ok. 2 tygodni w miesiącu sierpniu, oraz szczególnych dni wolnych od pracy: a) 1 listopada b) 24 grudnia od godz. 14:00 c) 25 i 26 grudnia d) 31 grudnia od godz. 14:00 * lodowisko czynne 7 dni w tygodniu, sezonowo od 15 października do 15 marca, w godz. 7:00 - 20:00; z wyjątkiem szczególnych dni wolnych od pracy: a) 1 listopada b) 24 grudnia od godz. 14:00 c) 25 i 26 grudnia d) 31 grudnia od godz. 14:00 * ochrona codzienna (również dni, w których obiekt jest nieczynny dla klientów), 1 osoba, w systemie 24godziny na dobę, w okresie 15.06.2010 r. godz. 00:00 - 31.12.2010 r. godz. 24:00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy (w okresie 15.06.2010 r. godz. 00:00 - 31.12.2010 r. godz. 24:00) wynosi - 4 800 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna min. 2 osoby, dojeżdżająca na miejsce zdarzenia w czasie krótszym niż 10 (dziesięć) minut po uruchomieniu systemu antynapadowego obiektu, w okresie 15.06.2010 r. godz. 00:00 - 31.12.2010 r. godz. 24:00. a) Zamawiający posiada w obiekcie sprawny technicznie system antynapadowy, b) Zamawiający dopuszcza podłączenie systemu przywoławczego do systemu antynapadowego lub zastosowanie innych, skutecznych metod przywoławczych, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego użycia (aktywacji) systemu antynapadowego w miesiącu rozliczeniowym w celach szkoleniowych lub sprawdzenia skuteczności ochrony, d) Wykonawca podając zryczałtowaną cenę ofertową za miesiąc monitoringu (ochrony interwencyjnej) musi wliczyć dwa wyjazdy na tzw. nieuzasadnione i nieodwołane interwencje wymienione w ppkt c), e) Trzecia i każda następna tzw. nieuzasadniona i nieodwołana interwencja poprzez aktywację systemu antynapadowego będzie sukcesywnie rozliczana w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość zdarzeń oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f) Szacunkowe wystąpienie ilości zdarzeń, o których mowa w ppkt e) w okresie realizacji umowy (w okresie 15.06.2010 r. godz. 00:00 - 31.12.2010 r. godz. 24:00) wynosi - 6 zdarzeń, g) Ilość zdarzeń określonych w ppkt. f) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów (czeki, weksle itp.) w okresie 15.06.2010 r. godz. 00:00 - 31.12.2010 r. godz. 24:00 z wyłączeniem niedziel, dni wolnych od pracy i przerwy technologicznej - zdarzenie 1 raz na dobę o określonej z Zamawiającym godzinie, przy następujących założeniach: * użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, * konwój minimum 2 osobowy, w tym z 1 pracownikiem uzbrojonym w broń palną (z odpowiednimi uprawnieniami), * wyjazdy z kasjerem MOSiR, * trasa: wyjazd: kasa główna basenu miejskiego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 ; przyjazd: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim przy ul. Piłsudskiego 6 a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy (w okresie 15.06.2010 r. godz. 00:00 - 31.12.2010 r. godz. 24:00) wynosi - 156 zdarzeń, b) Ilość zdarzeń określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) Kasjer będzie odbierany przez pracowników Wykonawcy posiadających pisemne upoważnienie uprawniające ich do wykonania transportu wartości pieniężnych; upoważnienia te ważne są wraz z dowodem osobistym, d) Wymienione upoważnienia wydawane będą przez Kierownictwo Wykonawcy, e) W przypadku zamiany pracownika Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie upoważnionego pracownika Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne. UWAGI DO ZADAŃ Z PKT. 1.1; 1.2 i 1.3 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, 2. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, 3. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, 4. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony, 5. Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawne psychofizycznie, niekarane (zaświadczenie o niekaralności z KRK). 2. Zakres obowiązków w kompleksowej usłudze ochrony : 2.1. Ochrona fizyczna obiektu AQUAPARK MOSiR przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 w Mińsku Mazowieckim. a) opracowanie i wdrożenie procedur postępowań (pisemnie) m.in.: - zdarzenia na parkingu (np. niepoprawne parkowanie, próba parkowania na miejscu uprzywilejowanym bez uprawnień), - zdarzenia przy stoisku kasowym (np. zasady bezpieczeństwa, porządek kolejki, klient, który nie chce uiścić opłaty), - zdarzenie pożaru (np. alarmowanie, kierowanie do wyjść ewakuacyjnych), - zdarzenia ogólne (np. klient pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, klient nieprzestrzegający regulaminu obiektu) b) prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w pomieszczeniu służbowym w holu obiektu (100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w II-gim półroczu, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu całego zeszytu służby należy go przekazać Zamawiającemu i założyć kolejny tom zeszytu służby, jak wyżej), c) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. telefony komórkowe, krótkofalówki i.t.p.), d) znajomość regulaminu obiektu i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektu oraz instrukcji pożarowej, e) kontrola działania systemu monitoringu na terenie obiektu (rejestrator wraz z monitorem znajduje się w pomieszczeniu służbowym w holu obiektu), f) dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym, g) prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, h) zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren basenu czy lodowiska, i) nie wpuszczanie na teren basenu lub lodowiska osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j) wyprowadzanie z terenu obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, k) udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkt kasowy na terenie obiektu na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie uznany za rozwiązany przez Zamawiającego w przypadku zapłaty przez klienta lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), l) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, m) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, n) w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, o) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, p) z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego - zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, q) w przypadkach zwiększenia natężenia ruchu klientów - kierowanie ruchem klientów w okolicy bramki wejściowej w hallu głównym oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów, r) przed zamknięciem basenu i/lub lodowiska sprawdzenie, czy wszyscy klienci (użytkownicy) opuścili teren obiektu, czy działa system monitoringu, czy zgadza się stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby). 2.2. Monitoring (ochrona interwencyjna): a) przysłanie grupy interwencyjnej (min. 2 osoby) po włączeniu się systemu antynapadowego obiektu AQUAPARK, b) czas reakcji pomiędzy uruchomieniem systemu antynapadowego a przyjazdem grupy interwencyjnej musi być minimalizowany i krótszy niż 10 (dziesięć) minut, c) odnotowywanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony). 2.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów przez konwój uzbrojony: a) każdorazowo potwierdzenie w rejestrze Zamawiającego przejęcia kasjera MOSiR, b) transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, c) konwojowanie na trasie: z kasy głównej basenu miejskiego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 do Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Piłsudskiego 6, WSPÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DO PKT. 2.1; 2.2 i 2.3 a) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki). b) wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, c) wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, d) wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie obiektu zarówno w dzień, jak i w nocy, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony) oraz potwierdzenia przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.org.pl/o-nas/przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach