Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG OCHRONY OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH, MONITORINGU ORAZ OCHRONA I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH NA RZECZ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ŁOMŻY

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Zjazd 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2150605 , fax. 86 2150605
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Zjazd 18 18
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 2150605, fax. 86 2150605
    REGON: 20028972100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.biplomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG OCHRONY OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH, MONITORINGU ORAZ OCHRONA I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH NA RZECZ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ŁOMŻY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Ochrona fizyczna Stadionu Miejskiego oraz budynku noclegowo - administracyjnego Hostel w Łomży, ul. Zjazd 18, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.: w soboty, niedziele i dni wolne od pracy w godz. 6.00 - 6.00, obejmujący teren ogrodzony na którym znajdują się budynki kasowe, boisko treningowe z bieżnią, trybuną główną zadaszoną, trybuny otwarte, boisko boczne z agregatami prądotwórczymi, drogi komunikacyjne, instalacja oświetlenia zewnętrznego oraz inne urządzenia znajdujące się na terenie obiektu, budynek Hostelu z parkingiem. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 2736 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Ochrona fizyczna sezonowego lodowiska w Łomży ul. Katyńska 3, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 01.01.2016r do 29.02.2016r oraz od 01.12.2016r do 31.12.2016r.: wszystkie dni tygodnia, w godz. 22.00-6.00: teren w obrębie, którego umiejscowione jest: rozkładane lodowisko, kontenery przestawne (kasa, pomieszczenie socjalne i wypożyczalnia łyżew), garaż na rolbę, zbiorniki z glikolem, agregat chłodniczy, szatnie, toalety. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 728 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. Ochrona fizyczna Terenów Sportowo - Rekreacyjnych nad Narwią - Port Łomża w Łomży, ul. Żydowska 10, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony: - od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.: 366 dni w roku w godz. 22.00 - 6.00. Ochrona obejmuje teren ogrodzony Portu na którym się znajduje: budynek, pomosty pływające sprzęt do wypożyczenia (kajaki, kanadyjki, łodzie wioślarskie); instalacje i wyposażenie terenu oraz pojazdy, sprzęt pływający cumujący przy pomostach portu i wypożyczalni oraz składowany na terenie portu, Miejsce Obsługi Rowerów, teren ogrodzony tworzący pole namiotowe wraz z dwoma kontenerami socjalnymi. Ochrona obejmować ma również plac zabaw, siłownię zewnętrzną; źródełka, stoliki do gry w piłkarzyki, instalacje i wyposażenie terenu. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 2928 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4. Ochrona fizyczna basenu odkrytego w Łomży ul. Konstytucji 3 Maja, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 15.06.2016r. do 31.08.2016r.: wszystkie dni tygodnia, w godz. 20.00-10.00, teren w obrębie, którego umiejscowione są: kontenery przestawne (kasa, pomieszczenie socjalne), rozkładany basen oraz wyposażenie, kontener sanitarny. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 1078 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt.a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.5. Ochrona fizyczna miejsca wyznaczonego do kąpieli (kąpielisko miejskie) w Łomży przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 15.06.2016r. do 31.08.2016r. : wszystkie dni tygodnia, w godz. 19.15-10.15, ochronie podlega cały obszar plaży i kąpieliska, kontener socjalno-magazynowy, kontenery sanitarne, sprzęt i urządzenia wyposażenia kąpieliska, boisko. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 1197 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt.a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.6. Ochrona fizyczna sceny mobilnej przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony. Termin i miejsce ochrony sceny określane będą indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 60 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt.a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.7. Ochrona fizyczna w formie dozoru polegająca na zapewnieniu porządku i bezpieczeństwa podczas imprez sportowych , przy następujących założeniach: ilość pracowników ochrony, termin i datę ochrony, każdorazowo ustalane przez Zamawiającego. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 20 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.8. Monitoring (ochrona interwencyjna)- monitorowanie sygnalizacji włamania i napadu, a w przypadku zgłoszenia, ochrona bezpośrednia obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej min. 2 osoby, dojeżdżające na miejsce zdarzenia i nadzorowanie obiektu do chwili przyjazdu upoważnionego przedstawiciela i policji: 1) Budynku noclegowo -administracyjnego, Hostel w Łomży ul. Zjazd 18, 2) Pływalni w Łomży ul. Niemcewicza 17A, 3) Parku Wodnego w Łomży ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego 15, 4) Tereny Sportowo - Rekreacyjne nad Narwią - Port Łomża ul. Żydowska 10 5) Moje Boisko Orlik 2012 ul. Katyńska 3, w okresie 01.01.2016r.- 31.12.2016r. Wykonawca zapewni konserwację oraz naprawy w razie awarii systemów napadowych. a) Zamawiający posiada w w/w obiektach sprawne technicznie systemy antynapadowe, b) Zamawiający dopuszcza podłączenie systemu przywoławczego do systemu antynapadowego lub zastosowanie innych, skutecznych metod przywoławczych, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do użycia (aktywacji) systemu antynapadowego w miesiącu rozliczeniowym w celach szkoleniowych lub sprawdzenia skuteczności ochrony, d) Wykonawca podając zryczałtowaną cenę ofertową za miesiąc monitoringu na wskazanym wyżej obiekcie (ochrony interwencyjnej) musi wliczyć wyjazdy na tzw. nieuzasadnione i nieodwołane interwencje wymienione w ppkt c), 1.9. Ochrona i transport wartości pieniężnych w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. z wyłączeniem sobót, niedziel, dni wolnych od pracy i przerwy technologicznej- zdarzenie 1 raz na dobę o określonej z Zamawiającym godzinie, przy następujących założeniach: - użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, - transport wartości pieniężnych nieprzekraczający 1 jednostkę obliczeniową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony transportu wartości pieniężnych oraz zasad ustalonych przez Zamawiającego, trasa: 1) wyjazd: kasa Pływalni w Łomży przy ul. Niemcewicza 17A, przyjazd Getin Noble Bank S.A. w Łomży, ul Wojska Polskiego 95. 2) wyjazd: kasa Parku Wodnego w Łomży przy ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego 15 , przyjazd Getin Noble Bank S.A. w Łomży, ul Wojska Polskiego 95. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy w okresie 01.01.2016r.- 31.12.2016r. wynosi 461 zdarzeń , b) Ilość zdarzeń określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGI DO ZADAŃ Z PKT. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6,1.7, 1.8, 1.9 ; 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 2. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 4. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 5. Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), będące sprawnie psychofizycznie. 2. Zakres obowiązków w kompleksowej usłudze ochrony: 2.1. Ochrona fizyczna obiektów: a) Opracowanie i wdrożenie procedur postępowań (pisemnie) m. in.: - zdarzenie pożaru (np. alarmowanie, kierowanie do wyjść ewakuacyjnych), zdarzenie ogólne (np. klient pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, klient nie przestrzegający regulaminu). Wykonawca przedstawi Zamawiającemy opracowane procedury przed podpisaniem umowy. b) prowadzenie zeszytu służby na każdym chronionym obiekcie - 100 kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu m-ca i ile jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu. c) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz Zamawiającym (np. telefony komórkowe, krótkofalówki itp.) d) znajomość regulaminów obiektów i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektów oraz instrukcji pożarowych, e) prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, patrolowanie terenów chronionych obiektów min. co 2 godziny w ciągu dyżuru, f) wyprowadzanie z terenu obiektów osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne i zabronione, g) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, h) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, i) w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, j) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, k) z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego- zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2.2. Monitoring (ochrona interwencyjna): a) przysłanie grupy interwencyjnej (min. 2 osoby) po włączeniu systemu antynapadowego obiektów, b) czas reakcji pomiędzy uruchomieniem systemu antynapadowego a przyjazdem grupy interwencyjnej musi być minimalizowany i zgodny z czasem podanym w ofercie, c) odnotowywanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony). 2.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych: a) transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, b) konwojowanie na trasie: 1) wyjazd: kasa Pływalni w Łomży przy ul. Niemcewicza 17A, przyjazd Getin Noble Bank S.A. w Łomży, ul Wojska Polskiego 95. 2) wyjazd: kasa Parku Wodnego w Łomży przy ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego 15, przyjazd Getin Noble Bank S.A. w Łomży, ul Wojska Polskiego 95. WSPÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DO PKT: 2.1; 2.2; 2.3. a) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz Zamawiającym (np.telefony komórkowe, krótkofalówki). b) wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, c) wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, d) wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie obiektów zarówno w dzień, jak i w nocy, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony) oraz potwierdzenia przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dojazdu grupy intrwencyjnej na miejsce zdarzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.biplomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach