Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 22 24 , fax. 24 355 22 24
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Kościuszki 26 26
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 22 24, fax. 24 355 22 24
    REGON: 47325599500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: I. Usługa polegająca na świadczeniu kompleksowych usług ochrony obiektów na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie obejmuje: A. Ochrona fizyczna obiektu AQUAPARK Kutno przy ul. Kościuszki 54 w Kutnie, przy następujących założeniach: 1.ochrona codzienna (również w dni, w których obiekt jest nieczynny dla klientów), 1 osoba, w systemie 24 godziny na dobę, 2.szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 8 760 godz., 3.ilość godzin określonych w pkt. 2) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. B. Ochrona fizyczna obiektu STADION MIEJSKI przy ul. Kościuszki 26, przy następujących założeniach: 1)ochrona conocna (również w dni, w których obiekt jest nieczynny dla klientów), 1 osoba, w godzinach od 19.00 do 7:00, 2)szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 4 380 godz., 3)ilość godzin określonych w pkt. 2) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. C.Monitoring (ochrona interwencyjna) przy następujących założeniach: 1)grupa interwencyjna min. 2 osoby, dojeżdżająca na miejsce zdarzenia w czasie krótszym niż 10 (dziesięć) minut po zgłoszeniu przez pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego - dotyczy obiektów AQUAPARK KUTNO przy ul. Kościuszki 54 oraz STADION MIEJSKI przy ul. Kościuszki 26, oba w Kutnie, 2)szacunkowe wystąpienie ilości zdarzeń na obiektach, o których mowa w pkt 1) w okresie realizacji umowy założono na poziomie - 10 zdarzeń, 3)ilość zdarzeń określonych w pkt. 2) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. II. Warunki wykonywania zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zdarzeniach mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy w szczególności o cofnięciu koncesji na wykonywanie przedmiotowych usług, 2)Wykonawca (jego pracownicy) zobowiązani są do zachowania poufności wszelkich informacji, w tym informacji ustnych przekazanych przez klientów Zamawiającego, które weszły w jego posiadanie, a które dotyczą Zamawiającego lub są związane z zadaniami jakie Zamawiający wykonuje w interesie publicznym, w szczególności informacji zawierających dane osobowe; Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich faktów i informacji, mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego, np. dotyczące miejsca przechowywania kluczy, kodów alarmowych, 3)Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony, 4)Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (wymagana minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawne psychofizycznie, niekarane, 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i wydawania poleceń pracownikom ochrony w ramach pełnionych obowiązków przez osoby upoważnione i informowania Wykonawcy o zaistniałych nieprawidłowościach, 6)Wykonawca zapewni wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednie, jednolite, zaakceptowane przez Zamawiającego ubrania służbowe, identyfikatory ze zdjęciem oraz sprzęt do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. telefony komórkowe, krótkofalówki i.t.p.). 7)Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, III. Obowiązki Wykonawcy: 1. w zakresie ochrony: 1)w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy, opracowanie Regulaminu służby ochrony i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia, 2)wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie obiektów zarówno w dzień, jak i w nocy, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony) oraz potwierdzenia przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po zakończeniu każdego miesiąca, 3)prewencyjne oznakowanie chronionych obiektów, 4)przestrzeganie procedur postępowań ochrony przy interwencjach związanych ze zdarzeniami na parkingu, zdarzeniami przy stoisku kasowym, zdarzeniami pożaru, zdarzeniami ogólnymi (np. klient pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, klient nieprzestrzegąjący regulaminów obiektów), 5)prowadzenie zeszytu służby przechowywanego w pomieszczeniu służbowym obiektu (100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń, z ponumerowanymi stronami, pieczęcią firmową na każdej stronie, każda strona powinna stanowić jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące, ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; po wypełnieniu całego zeszytu służby należy go przekazać Zamawiającemu i założyć kolejny tom zeszytu służby, jak wyżej, 6)co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby, 7)znajomość regulaminów obiektów i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektów oraz instrukcji pożarowej, 8)kontrola działania systemu monitoringu na terenie obiektu Aquaparku, 9)dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym na obiekcie Aquapark, 10)prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, 11)zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren obiektów, nie wpuszczanie na teren obiektów osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, wyprowadzanie z terenu obiektów osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, 12)udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkt kasowy na terenie obiektu Aquaparku na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie uznany za rozwiązany przez Zamawiającego w przypadku zapłaty przez klienta lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), 13)zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, 14)w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, 15)podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, 16)z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego - zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 17)w przypadkach zwiększenia natężenia ruchu klientów - kierowanie ruchem klientów w okolicy wejść oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów jeśli wymaga tego regulamin korzystania z obiektu, 18)przed zamknięciem obiektu sprawdzenie, czy wszyscy klienci (użytkownicy) opuścili teren, czy działa system monitoringu, czy zgadza się stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), 19)egzekwowanie przestrzegania przez klientów i pracowników instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, a w szczególności zakazu używania otwartego ognia oraz palenia tytoniu w miejscach do tego nie wydzielonych, 20)Zamykanie drzwi wejściowych do budynków na klucz i otwieranie przed rozpoczęciem pracy MOSiR, 21)Reagowanie na niesprawne funkcjonowanie monitoringu, instalacji elektrycznej itp. o awariach i zauważonych usterkach pracownik ochrony zobowiązany jest informować osoby wyznaczone przez Zamawiającego, 22)W razie zaistnienia kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia w strzeżonym przez Wykonawcę obiekcie natychmiast po stwierdzeniu kradzieży Wykonawca powiadamia telefonicznie Zamawiającego oraz terenową jednostkę policji. Wykonawca niezwłocznie powiadamia odpowiednie służby w razie stwierdzenia awarii instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej lub podobnych zdarzeń, 23)wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, 24)wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, 2.w zakresie monitoringu (ochrona interwencyjna): 1)przysłanie grupy interwencyjnej (min. 2 osoby) po dokonaniu zgłoszenia czas reakcji pomiędzy zgłoszeniem w przypadku a przyjazdem grupy interwencyjnej musi być minimalizowany i wynosić maksymalnie 10 (dziesięć) minut, 2)odnotowywanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony). 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przywołania grupy interwencyjnej w miesiącu rozliczeniowym w celach szkoleniowych lub sprawdzenia skuteczności ochrony, 4)Wykonawca podając zryczałtowaną cenę ofertową za miesiąc monitoringu (ochrony interwencyjnej) musi wliczyć dwa wyjazdy na tzw. nieuzasadnione i nieodwołane interwencje wymienione w pkt 3), 5)trzecia i każda następna tzw. nieuzasadniona i nie odwołana interwencja będzie sukcesywnie rozliczana w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość zdarzeń oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, IV. Informacja o obiektach MOSiR 1)Obiekt Aquaparku jest wyposażony w system monitoringu obejmujący: cały teren wewnętrzny i zewnętrzny łącznie z parkingiem, 2)Stadion Miejski obejmuje trzy budynki: piętrowy budynek biurowo-mieszkalny, trybunę krytą z pomieszczeniami socjalnymi, biurami i widownią na 1000 siedzisk, trybunę otwartą na 2500 siedzisk, budynek magazynu oraz namiot sztucznego lodowiska, trzy boiska: główne, boczne i wielofunkcyjne, 3)Zamawiający nie posiada w obiektach objętych zakresem ochrony systemów antynapadowych, 4)Zamawiający dopuszcza zainstalowanie i zastosowanie przez Wykonawcę skutecznych metod przywoławczych na obiektach objętych zakresem ochrony, 5)Obiekty, w których wykonywany będzie przedmiot niniejszego zamówienia można oglądać w dni robocze w godzinach od 8.00 - 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastępcą dyrektora ds. technicznych nr tel. 600 395 443
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.kutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach