Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 24 miesięcy

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia Szpitala. Rozumie się przez to: ochronę mienia Szpitala, ochronę i nadzór nad funkcjonowaniem parkingu na terenie obiektu zgodnie z obowiązującym Regulaminem, ochronę kasy, ochronę mienia w szatni dla osób odwiedzających. Zapewnienie dodatkowego systemu wsparcia w sytuacji zagrożenia spokoju i porządku. 2. Lokalizacja posterunków ochrony: a) całodobowo portiernia Szpitala jeden agent ochrony, b) posterunek ruchomy w budynkach A, B, C, D, E, F jeden agent ochrony w godzinach 7:00 - 20:00 we wszystkie dni tygodnia przy szczególnym nadzorze budynku F w godz. 7:30 - 15:00 w zakresie ochrony i udzielania informacji, w godzinach 20:00 - 7:00 posterunek ruchomy ze szczególnym uwzględnieniem Izby Przyjęć, budynków szpitala oraz terenu zewnętrznego, c) konwój pieniędzy i ochrona kasy wg potrzeb Zamawiającego - jeden agent ochrony w dni wypłat, w godzinach 7:00 - 15:00. 3. Zakres ochrony: Ochronie podlegać będą wszystkie pomieszczenia biurowe, medyczne, magazynowe znajdujące się na wszystkich kondygnacjach budynków A, B, C, D, E, F oraz budynki usytuowane na terenie Szpitala (Zakład Patomorfologii, KOLMED, hotel pielęgniarek, stacja uzdatniania wody, warsztaty). 4. Zadania agentów ochrony: Ochrona przed kradzieżami, włamaniami, zniszczeniem mienia itp., zapewnienie spokoju i porządku na terenie Szpitala oraz zabezpieczenie obiektów zlokalizowanych na terenie Szpitala przed osobami niepowołanymi, nadzór nad właściwym korzystaniem z parkingu. 5. Szczegółowe obowiązki agentów ochrony: a) posiadanie bezprzewodowych środków łączności, b) posiadanie systemu dokumentującego dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz Szpitala (rejestrowanie obchodów w wyznaczonych miejscach co najmniej trzy razy na dobę, obowiązkowo w godzinach otwarcia i zamknięcia drzwi Szpitala), c) sprawowania nadzoru i wydawania kluczy od poszczególnych pomieszczeń z zachowaniem właściwych procedur, przechowywania w gablocie kluczy bieżącego użytku do pomieszczeń szpitalnych, ewidencjonowania, wydawania, odbierania i użycia wszystkich kluczy w odpowiednim rejestrze, d) informowania Zamawiającego o nierespektowaniu przepisów p.poż. i bhp, e) prowadzenia książki dyżurów, f) współdziałania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia w obiekcie z właściwymi terenowo jednostkami Policji oraz w przypadkach zagrożenia z odpowiednimi służbami miejskimi, g) sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń Szpitala po zakończeniu pracy poszczególnych komórek organizacyjnych, zwracanie uwagi na zamknięcie drzwi wejściowych, okien itp., h) monitorowania centrali p.poż., i) obsługiwanie całodobowo systemu monitorującego Szpital, j) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala, k) bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowo zaparkowanych samochodach na ul. Bursztynowej i ul. Świebodzińskiej, l) udzielanie informacji dotyczących lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych, oddziałów, zakładów i pracowni w Szpitalu, m) w przypadku usterek, awarii, zagrożenia pożarem lub podłożeniem bomby itp. agent ochrony obowiązany jest postępować wg obowiązujących instrukcji, n) posiadania jednolitego ubrania z widocznym napisem Ochrona, lub innym dającym możliwość szybkiej identyfikacji pracownika. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo korygowania zakresu ochrony według własnej oceny potrzeb. 7. Zakres ochrony parkingu: a) sprawowanie nadzoru nad poprawnością pracy urządzeń wjazdowych i wyjazdowych na teren Szpitala /szlabany/, b) nadzór nad poprawnością korzystania z parkingu, bieżące informowanie Zamawiającego o jego nieprzestrzeganiu, c) pobieranie opłaty parkingowej w imieniu Zamawiającego po zamknięciu budynku F, w którym znajduje się automat /kasa/ do opłat. Utarg Wykonawca będzie rozliczał z Zamawiającym raz w tygodniu na podstawie wydruku z kasy fiskalnej, d) udzielanie informacji i pobieranie opłat parkingowych w budynku F w przypadku awarii automatu, e) zapewnienie drożności dróg wewnętrznych na terenie Szpitala. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ważnej przez cały okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością w zakresie ochrony osób i mienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 12. Wyłoniony w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, zobowiązany będzie do świadczenia kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 13. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 14. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosowanie do art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące klauzuli społecznej. 1. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienia musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 3 osoby niepełnosprawne w myśl ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. 2. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać przez okres wykonywania usługi, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. 3. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, przedstawi zamawiającemu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osobą niepełnosprawną. 4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. 5. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości 10% łącznej wartości umowy brutto za każdą niezatrudnioną osobę niepełnosprawną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja i organizacja ochrony obiektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach