Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania w ciągłej czystości i porządku budynków dydaktycznych Publicznej Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. K. J. Popiełuszki 31 oraz Zachodniej 11

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania w ciągłej czystości i porządku budynków dydaktycznych Publicznej Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. K. J. Popiełuszki 31 oraz Zachodniej 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania w ciągłej czystości i porządku budynków dydaktycznych Publicznej Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. K. J. Popiełuszki 31 oraz Zachodniej 11. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Tomie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Usługi sprzątania będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie profesjonalne urządzenia i narzędzia niezbędne do utrzymania czystości, przeznaczone do sprzątania powierzchni biurowych i wielkometrażowych, w tym froterki, odkurzacze piorące, wielofunkcyjne maszyny czyszczące, a także środki czystości, w tym worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek, papier toaletowy jednowarstwowy, szary w Jumbo roli oraz dopasowany do małych pojemników na papier, o minimalnej gramaturze 18 g/m2, ręczniki papierowe ZZ zielone lub szare, mydło do dozowników w pianie oraz w płynie, kostki wc itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wykonując usługę, stosował środki chemiczne przeznaczone do profesjonalnego utrzymania czystości, które spełniają wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i dopuszczone są do stosowania w Polsce w budynkach użyteczności publicznej; Wykonawca zapewni stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę funkcyjną firmy, kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń; Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w obiektach objętych zamówieniem publicznym (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). Celem wizji jest zapoznanie się z obiektami podlegającymi usłudze, wielkością powierzchni, umożliwiające prawidłowe przygotowanie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach