Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w siedzibie i terenowych jednostkach Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu, w podziale na 4 części.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w siedzibie i terenowych jednostkach Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu, w podziale na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w siedzibie i terenowych jednostkach Zamawiającego w Poznaniu, na łącznej powierzchni wewnętrznej 3241,25 m2 oraz na terenach zewnętrznych przynależnych do nieruchomości o łącznej powierzchni 642,50 m2, w podziale na 4 części: Część 1 Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Matejki 57 (budynek 5­kondygnacyjny – parter, I, II, III i IV piętro oraz poddasze) na łącznej powierzchni wewnętrznej 2548,10 m2 oraz zewnętrznej 470,00 m2. Część 2 Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w terenowej jednostce Zamawiającego przy ulicy Łozowej 26 (Punkt Obsługi Klienta nr 4 – parter) na łącznej powierzchni wewnętrznej 149,87 m2 oraz zewnętrznej 21,50 m2. Część 3 Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w terenowej jednostce Zamawiającego na osiedlu Piastowskim 77 (Punkt Obsługi Klienta nr 2 – I piętro) na łącznej powierzchni wewnętrznej 228,38 m2 oraz zewnętrznej 6,00 m2. Część 4 Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w terenowej jednostce Zamawiającego przy ulicy Ognik 20A (parter) na łącznej powierzchni wewnętrznej 314,90 m2 oraz zewnętrznej 145,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności, zakres czynności sprzątania i częstotliwość ich wykonywania oraz  zestawienie rodzaju powierzchni określony został w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących integralną część SIWZ – załącznik nr 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie: 1) dla Części 1 – 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych) 2) dla Części 2 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) 3) dla Części 3 – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych) 4) dla Części 4 – 1 050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 W tytule przelewu należy podać jedynie numer sprawy oraz numer części zamówienia, na którą zostało wniesione wadium. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium należy zsumować. Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz rzeczowo-cenowy – załącznik nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ odpowiednio dla Części 1 – 4 zamówienia. 2) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta składana jest w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3) Oryginał dowodu wniesienia wadium w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346). W przypadku, gdy Zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty, Wykonawca winien wskazać, które to dokumenty i gdzie się one znajdują oraz winien potwierdzić ich aktualność. II. Informacje dodatkowe: 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt VI.3., VI.4., VI.5. ppkt 4), VI.5. ppkt 5) SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których usługi były wykonywane, o których mowa w pkt VI.5. ppkt 2) SIWZ, oraz dokumenty o których mowa w VI.5. ppkt 5) SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt VI.5. ppkt 5) SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.5. ppkt 5) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w  art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI.5. ppkt 4), VI.5. ppkt 5) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach