Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICZEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM REKREACJI WODNEJ - TERMY CIEPLICKIE JELENIA GÓRA

Termy Cieplickie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58560 Jelenia Góra, Park Zdrojowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 7 575 546 900
  • Data zamieszczenia: 2017-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Termy Cieplickie Sp. z o.o.
    Park Zdrojowy 5
    58560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 7 575 546 900
    REGON: 2189737600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICZEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM REKREACJI WODNEJ - TERMY CIEPLICKIE JELENIA GÓRA
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej na pływalni krytej i odkrytej zlokalizowanej w Jeleniej Górze-Cieplicach przy ul. Park Zdrojowy 5. – Termy Cieplickie, skład której wchodzą: a) część rekreacyjna wewnętrzna: - basen rekreacyjny o kształcie nieregularnym, pow. lustra wody 438,06m2 i głębokości zróżnicowanej od 1,10m do 1,60m, wyposażony w cztery tory do pływania oraz atrakcje wodne: leżanki wodne, dzika rzeka, gejzery wodne, tryskacze, grzybek i huśtawka wodna oraz dźwig do opuszczania do wody osób niepełnosprawnych, - brodzik 1 o pow. lustra wody 30,08m2 oraz głębokości 0,60m, wyposażony w dwie mini zjeżdżalnie bez hamowni, - brodzik 2 o pow. lustra wody 29,18m2 oraz głębokości 0,40m, wyposażony w tryskacz, - basen termalny 1 (Norweski) o pow. łącznej 78,25m2 i głębokości 1,20m, o powierzchni wewnątrz obiektu: 40,0m2 połączonej z częścią zewnętrzną o pow. 38,25m2 , wyposażony w atrakcje wodne gejzery, leżankę i masażer, - basen termalny 2 (Zdrojowy) o pow. łącznej 177,0m2, o głębokości 1,10m, wyposażony w atrakcje wodne - tryskacze i parasol wodny. Część wewnętrzna o pow. 56,55m2 łączy się z częścią zewnętrzną o powierzchni 119,1m2, - zjeżdżalnia rurowa z wieżą i basenem hamownym o pow. lustra wody 33,14 m2 i głębokości 1,10m, - zjeżdżalnia wewnętrzna "Cebula" wraz z basenem hamownym o pow. lustra wody 35,12m2 i głębokości 1,80m, - zaplecze sanitarno-szatniowe wraz z szatnią dla niepełnosprawnych, - przestrzeń obrzeży basenów, powierzchnie rekreacyjne i ciągi komunikacyjne; b) część rekreacyjna SPA: - sauna na podczerwień, sauny fińskie, łaźnia parowa, bicze wodne, grota śnieżna, tepidarium, dwa pomieszczenia masażu, fontanna lodowa, wanny jacuzzi i leżanki ceramiczne, - przestrzeń rekreacyjna i ciągi komunikacyjne; c) część rekreacyjna zewnętrzna: - basen zewnętrzny duży (Parkowy) – o pow. 334,35 m2 i głębokości 1,1 m, połączony z basenem termalnym łącznikiem o pow. 28,97 m2 i głębokości 1,1-1,35 m, z atrakcjami: kosz do koszykówki wodnej, parasol wodny i tryskacze, - dwie zjeżdżalnie zewnętrzne (rurowa i rynnowa), których hamownie tworzą części basenu Parkowego, - pomieszczenie ratownika z zapleczem, - zaplecze sanitarno-szatniowe zewnętrzne i przebieralnie, - przestrzeń obrzeży basenów, powierzchnia rekreacyjna i ciągi komunikacyjne; Wykonawca, w całym okresie trwania realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować w szczególności sprzętem potrzebnym przy prowadzeniu działań ratowniczych, polegających między innymi na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym, w tym także sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonywania ratownictwa wodnego, osobiste wyposażenie ratowników i łączności. Szczegółowy, minimalny, wykaz sprzętu ratowniczego i medycznego określa Załącznik nr 7 do Tomu I SIWZ. Godziny świadczenia usługi: od 6 00 do 23 00. W czasie funkcjonowania kompleksu basenowego na jednej zmianie 1) w godzinach 6:00-9:00 pełni dyżur minimum 3 (trzech) ratowników, 2) w godzinach 9:00-23:00 pełni dyżur minimum 5 (pięciu) ratowników. W umownym okresie funkcjonowania (czas letni w okresie maksymalnie 130 dni) basenu sezonowego części zewnętrznej, dodatkowo na jednej zmianie pełni dyżur minimum 3 (trzech) ratowników, w ramach umownej ceny: 1) w maju, czerwcu i wrześniu od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00, 2) w maju, czerwcu i wrześniu w soboty i niedziele w godzinach 09:00-20:00, 3) w lipcu i sierpniu we wszystkie dni tygodnia w godzinach 09:00-20:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo w porozumieniu z Wykonawcą do zwiększenia zapotrzebowania na obsługę ratowniczą spowodowaną sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego, bądź zwiększoną frekwencją osób korzystających z obiektu, maksymalnie 100 godzin do wykorzystania w czasie obowiązywania umowy, w ramach umownej ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo w porozumieniu z Wykonawcą do zmiany umownych terminów i godzin funkcjonowania poszczególnych części obiektu w zależności od potrzeb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach