Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICZEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM REKREACJI WODNEJ - TERMY CIEPLICKIE JELENIA GÓRA

Termy Cieplickie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58560 Jelenia Góra, Park Zdrojowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 7 575 546 900
  • Data zamieszczenia: 2017-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Termy Cieplickie Sp. z o.o.
    Park Zdrojowy 5
    58560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 7 575 546 900
    REGON: 2189737600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICZEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM REKREACJI WODNEJ - TERMY CIEPLICKIE JELENIA GÓRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej na pływalni krytej i odkrytej zlokalizowanej w Jeleniej Górze-Cieplicach przy ul. Park Zdrojowy 5. – Termy Cieplickie, skład której wchodzą: a) część rekreacyjna wewnętrzna: - basen rekreacyjny o kształcie nieregularnym, pow. lustra wody 438,06m2 i głębokości zróżnicowanej od 1,10m do 1,60m, wyposażony w cztery tory do pływania oraz atrakcje wodne: leżanki wodne, dzika rzeka, gejzery wodne, tryskacze, grzybek i huśtawka wodna oraz dźwig do opuszczania do wody osób niepełnosprawnych, - brodzik 1 o pow. lustra wody 30,08m2 oraz głębokości 0,60m, wyposażony w dwie mini zjeżdżalnie bez hamowni, - brodzik 2 o pow. lustra wody 29,18m2 oraz głębokości 0,40m, wyposażony w tryskacz, - basen termalny 1 (Norweski) o pow. łącznej 78,25m2 i głębokości 1,20m, o powierzchni wewnątrz obiektu: 40,0m2 połączonej z częścią zewnętrzną o pow. 38,25m2 , wyposażony w atrakcje wodne gejzery, leżankę i masażer, - basen termalny 2 (Zdrojowy) o pow. łącznej 177,0m2, o głębokości 1,10m, wyposażony w atrakcje wodne - tryskacze i parasol wodny. Część wewnętrzna o pow. 56,55m2 łączy się z częścią zewnętrzną o powierzchni 119,1m2, - zjeżdżalnia rurowa z wieżą i basenem hamownym o pow. lustra wody 33,14 m2 i głębokości 1,10m, - zjeżdżalnia wewnętrzna "Cebula" wraz z basenem hamownym o pow. lustra wody 35,12m2 i głębokości 1,80m, - zaplecze sanitarno-szatniowe wraz z szatnią dla niepełnosprawnych, - przestrzeń obrzeży basenów, powierzchnie rekreacyjne i ciągi komunikacyjne; b) część rekreacyjna SPA: - sauna na podczerwień, sauny fińskie, łaźnia parowa, bicze wodne, grota śnieżna, tepidarium, dwa pomieszczenia masażu, fontanna lodowa, wanny jacuzzi i leżanki ceramiczne, - przestrzeń rekreacyjna i ciągi komunikacyjne; c) część rekreacyjna zewnętrzna: - basen zewnętrzny duży (Parkowy) – o pow. 334,35 m2 i głębokości 1,1 m, połączony z basenem termalnym łącznikiem o pow. 28,97 m2 i głębokości 1,1-1,35 m, z atrakcjami: kosz do koszykówki wodnej, parasol wodny i tryskacze, - dwie zjeżdżalnie zewnętrzne (rurowa i rynnowa), których hamownie tworzą części basenu Parkowego, - pomieszczenie ratownika z zapleczem, - zaplecze sanitarno-szatniowe zewnętrzne i przebieralnie, - przestrzeń obrzeży basenów, powierzchnia rekreacyjna i ciągi komunikacyjne; Wykonawca, w całym okresie trwania realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować w szczególności sprzętem potrzebnym przy prowadzeniu działań ratowniczych, polegających między innymi na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym, w tym także sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonywania ratownictwa wodnego, osobiste wyposażenie ratowników i łączności. Szczegółowy, minimalny, wykaz sprzętu ratowniczego i medycznego określa Załącznik nr 7 do Tomu I SIWZ. Godziny świadczenia usługi: od 6 00 do 23 00. W czasie funkcjonowania kompleksu basenowego na jednej zmianie 1) w godzinach 6:00-9:00 pełni dyżur minimum 3 (trzech) ratowników, 2) w godzinach 9:00-23:00 pełni dyżur minimum 5 (pięciu) ratowników. W umownym okresie funkcjonowania (czas letni w okresie maksymalnie 130 dni) basenu sezonowego części zewnętrznej, dodatkowo na jednej zmianie pełni dyżur minimum 3 (trzech) ratowników, w ramach umownej ceny: 1) w maju, czerwcu i wrześniu od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00, 2) w maju, czerwcu i wrześniu w soboty i niedziele w godzinach 09:00-20:00, 3) w lipcu i sierpniu we wszystkie dni tygodnia w godzinach 09:00-20:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo w porozumieniu z Wykonawcą do zwiększenia zapotrzebowania na obsługę ratowniczą spowodowaną sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego, bądź zwiększoną frekwencją osób korzystających z obiektu, maksymalnie 100 godzin do wykorzystania w czasie obowiązywania umowy, w ramach umownej ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo w porozumieniu z Wykonawcą do zmiany umownych terminów i godzin funkcjonowania poszczególnych części obiektu w zależności od potrzeb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm.) 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wpłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Alior Bank Spółka Akcyjna Nr konta bankowego: 41 2490 0005 0000 4600 3747 7384. z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium – usługa ratownicza 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna - wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp, 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach