Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej dla podmiotów krajowych i zagranicznych, zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 28864000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej dla podmiotów krajowych i zagranicznych, zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie w okresie 5 miesięcy: kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych. 2. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia, w szczególności, następujących usług konsultacyjnych: a) sporządzenia opinii o budżecie badania klinicznego/naukowego w maksymalnym terminie 10 dni roboczych od otrzymania zlecenia opinii konkretnego budżetu, b) administrowania projektami finansowymi badań klinicznych, c) prowadzenia ewidencji zawieranych umów o badania kliniczne w postaci zestawienia danych, d) zagwarantowania właściwego obiegu dokumentacji badaniowej zgodnie ze schematami zatwierdzonymi przez Zamawiającego (SOPy, regulaminy, itp.), gromadzenia danych i ich poufności zgodnie z zaleceniami Sponsora oraz Zamawiającego, e) analizy budżetu oraz przygotowanie podziału wynagrodzenia między Zamawiającym, a Badaczem w ramach zgłaszanych projektów badań klinicznych oraz aneksów do umów, w oparciu o protokół i propozycję finansową Sponsora, f) weryfikacji protokołów badań klinicznych oraz ich poprawek pod kątem procedur generujących koszty po stronie Zamawiającego, g) monitorowania przepływu informacji pomiędzy komórkami Zamawiającego odnośnie realizacji oraz rozliczeń badań klinicznych, h) nadzorowania stopnia realizacji poszczególnych badań klinicznych i) weryfikacja oraz rozliczanie wizyt pacjentów w oparciu o okresowe rozliczenie badania dostarczone przez przedstawiciela Sponsora oraz wynegocjowany budżet, j) wymiany informacji oraz stały kontakt ze Sponsorami lub CRO w przypadku nieprawidłowości w płatnościach celem ich weryfikacji oraz korekty, k) fakturowania usług wykonanych przez Zamawiającego z tytułu prowadzonych przez niego badań klinicznych, l) weryfikacji prawidłowego pod względem wysokości oraz terminowości wpływu wynagrodzeń za badania kliniczne, m) prowadzenia rozliczenia kosztów podróży pacjentów biorących udział w badaniach klinicznych, n) prowadzenia negocjacji finansowych umów i aneksów badań klinicznych/naukowych ze Sponsorami tych badań o) kontaktu z innymi Ośrodkami prowadzącymi badania kliniczne, w celu wymiany doświadczeń, p) oceny oraz identyfikację trudności z jakimi spotkać się może zespół badawczy w trakcie realizacji badania, q) współpracy z innymi jednostkami Zamawiającego m.in.: Sekretariat Dyrektora Naczelnego, Sekretariat Głównego Księgowego, Kancelaria , Kliniki Szpitalne. r) współudziału w opracowywaniu wewnętrznych aktów organizacyjno-finansowych przygotowywania raportów oraz analiz finansowych związanych z prowadzonymi badaniami klinicznymi, s) współpracy z Kierownika Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego w zakresie realizacji usług związanych z funkcjonowaniem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego wymienionych w punktach od a do q, t) realizacji zadań wskazanych przez Kierownika Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego w zakresie realizacji usług związanych z funkcjonowaniem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego. 3. Ustala się, że realizacja przedmiotu Umowy będzie przebiegała w siedzibie Zamawiającego, jak i poza jego siedzibą. Głównym miejscem realizacji przedmiotu Umowy będzie siedziba Wykonawcy, gdzie Wykonawca będzie świadczył swoje usługi w wymiarze pięć dni w tygodniu, 8 godzin każdego dnia (między godzinami 07.00 -17.00) oraz dopuszcza się, za zgodą koordynatora pracę nie więcej niż dwa dni (2) poza siedzibą Zamawiającego wymiarze 8 godzin każdego dnia ( między godzinami 07.00 -17.00 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73210000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach