Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii.

Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii ogłasza przetarg

  • Adres: 30-224 Kraków, Al. Modrzewiowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 252 842 , fax. 124 251 228
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
    Al. Modrzewiowa 22
    30-224 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 252 842, fax. 124 251 228
    REGON: 35119473600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kcr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapisy Specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy utrzymywać standardy HACCP. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 300 000,00 zł przez okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże się aktualną polisą ubezpieczeniową. Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców polisa musi posiadać rozszerzenie o odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł. Sposób wniesienia wadium został określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają posiadanych kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają aktualną decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że Zakład znajduje się pod nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149, 60 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy; 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wg wzorów będących załącznikami nr 2A/2B do SIWZ. 5. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały opisane w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach