Przetargi.pl
Świadczenie dla Urzędu Gminy Czosnów usług pocztowych w 2014 r.

Gmina Czosnów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-152 Czosnów, ul. Gminna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7850201 , fax. 022 7850057
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czosnów
    ul. Gminna 6 6
    05-152 Czosnów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7850201, fax. 022 7850057
    REGON: 00053353500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dla Urzędu Gminy Czosnów usług pocztowych w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest świadczenie dla Gminy Czosnów (ul. Gminna 6 05-152 Czosnów) powszechnych usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami oraz dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2008 r., Nr 189, poz. 1159 z późn. Zm.) w tym przesyłek doręczanych na zasadach określonych w: Ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz 1071 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym. Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz.60 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej. Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: przesyłki listowe o wadze do 2000 g (Gabaryt A i B) a) przesyłki listowe zwykłe - przesyłki listowe, nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b) przesyłki listowe zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe, nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, c) przesyłki listowe polecone - przesyłki listowe, rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii , d) przesyłki listowe polecone priorytetowe - przesyłki listowe, rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, będące przesyłkami najszybszej kategorii, e) przesyłki listowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe, rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, f) przesyłki listowe polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe, rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, będące przesyłkami najszybszej kategorii, g) przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością - przesyłki listowe rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartość lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę, Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, Maksimum - żaden z wymianów nie może przekroczyć wysokości 20 mm lub długości 325 mm, szerokości 230 mm. Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach : Minimum -jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B) a) paczki ekonomiczne polecone - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) paczki priorytetowe polecone - paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, Maksimum - żaden z wymianów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm, Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru raz dziennie, od poniedziałku do piątku, przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z Urzędu Gminy Czosnów pok. nr 33 w godzinach 14.00 - 15.00. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Odbioru przesyłek dokonywać będzie przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej(dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek nie rejestrowanych. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej w przypadku przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, dla paczek pocztowych - sporządzenie potwierdzenia odbioru paczki dla celów rozliczeniowych, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, dla Zamawiającego będzie ono potwierdzeniem nadania przesyłki. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłek, nie później jednak niż 7 dni roboczych od dnia doręczenia. W przypadku nieobecności adresata lub upoważnionego odbiorcy przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie adresat może odebrać przesyłkę. Termin dla odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nieodebrania przez adresata. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 21 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego ( Dz. U. z 2003r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.). Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej uregulowanej przez przepisy ustawy Prawo Pocztowe do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej, za utratę paczki pocztowej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie, za utratę przesyłki z zadeklarowaną wartością - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki, za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt.1 lub 2, za ubytek zawartości przesyłki z zadeklarowaną wartością - w wysokości zwykłej wartości utraconych rzeczy, za uszkodzenie zawartości przesyłki z zadeklarowaną wartością - w wysokości zwykłej wartości rzeczy, których uszkodzenie stwierdzono. W przypadku nie wykonania usługi Wykonawca niezależnie od należnego odszkodowania zwraca w całości opłatę pobraną za wykonanie usługi. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Jeśli wadium nie wpłynie na wskazany rachunek bankowy do chwili otwarcia ofert Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, na konto bankowe Zamawiającego: MBS Łomianki O/Czosnów 14 8009 1046 0007 3378 2002 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158, z późń. zm.). 3) Przy formie pieniężnej wpłacanej przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego 4) Przy wyborze formy pieniężnej wadium kserokopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie oferty. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7)Wykonawca, który wygra przetarg utraci wadium w przypadkach, gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 p.z.p. nie złoży tych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czosnow.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach