Przetargi.pl
Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych

Sąd Rejonowy w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 278 57 60 , fax. 63 289 15 82
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Turku
    ul. Legionów Polskich 4
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 278 57 60, fax. 63 289 15 82
    REGON: 32415100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turek.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych dla Sądu Rejonowego w Turku. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku przy ul. Legionów Polskich 4 • Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku będzie świadczona od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy (po godzinie 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej, co oznacza, że musi być świadczona w godzinach pracy Sądu. • Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynkach świadczona będzie codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 10.30, natomiast usługa odśnieżania – w miarę potrzeb, przy czym teren musi być odśnieżony do godz. 7.10 a w przypadku ciągłych opadów śniegu – odśnieżanie musi odbywać się na bieżąco. • Usługi związane ze sprzątaniem terenów zewnętrznych oraz wykonywaniem bieżących czynności w budynkach obejmują przede wszystkim : - utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach socjalnych, korytarzach - uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników z mydłem, - niezwłoczne sprzątanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych wraz z archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych wynajmowanych przez Sąd Rejonowy w Turku, zlokalizowanych przy Pl. Sienkiewicza 5 w Turku. • Usługa sprzątania wynajmowanych pomieszczeń przez Sąd Rejonowy w Turku będzie świadczona w poniedziałki, środy i piątki poza godzinami pracy (w poniedziałki po godz. 16:00, w środy i w piątki po godzinie 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej, co oznacza, że musi być świadczona w godzinach pracy Sądu. Do pomieszczeń o ograniczonym dostępie należą archiwum, magazyn dowodów rzeczowych, pokój informatyka i serwerownia. Zamawiający zastrzega zmianę zlecenia częstotliwości sprzątania, jeżeli stwierdzi niezadowalający stan czystości. W przypadku prowadzenia prac remontowych w obiekcie może wystąpić konieczność świadczenia usługi sprzątania w innych godzinach lub w weekendy - o takim przypadku zamawiający poinformuje wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem mailowo lub telefonicznie. Usługa mycia okien będzie wykonywana minimum dwa razy w roku (4 razy w trakcie trwania umowy) w terminach uzgodnionych z zamawiającym, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem odbiorcy usługi (ostateczna ilość wykonywanej usługi mycia okien ustalona zostanie zgodnie z ofertą). W przypadku ustalenia w Sądzie Rejonowym w Turku dnia wolnego od pracy, usługi określone w ust. 1 i 2 będą wykonywane również w dniu, w którym zostanie ustalony obowiązek jego odpracowania (sobota) – o takim przypadku zamawiający poinformuje wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem mailowo lub telefonicznie. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych odbiorcy usługi świadczona będzie przez minimum 2 pracowników zaś usługa sprzątania terenów zewnętrznych i wykonywania bieżących czynności porządkowych w budynkach świadczona będzie przez 1 pracownika. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że Wykonawca musi zapewnić taką ilość osób i w takim wymiarze czasu pracy, aby zagwarantować prawidłowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. Na podstawie art. 29 pkt. 3 a ustawy Pzp zamawiający wymaga aby w całym okresie realizacji umowy pracownicy wykonujący usługę sprzątania pomieszczeń wewnętrznych oraz pracownik wykonujący usługę sprzątania terenów zewnętrznych i bieżących czynności porządkowych zatrudnieni byli przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę (a w przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę – na podstawie umowy o pracę przez podwykonawcę), przy czym pracownik wykonujący usługę sprzątania terenów zewnętrznych i bieżących czynności porządkowych musi być zatrudniony w wymiarze czasu pracy zapewniającym wykonywanie usługi w godzinach określonych w pkt. 1. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia w ramach umowy o pracę osób, które wykonywać będą wyłącznie następujące czynności: - mycie okien, - doczyszczanie i wykonywanie innych zabiegów konserwacyjno-pielęgnacyjnych posadzek, - czyszczenie lub pranie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych, czyszczenie żaluzji, - odśnieżania (w tym wywozu śniegu, usuwania śniegu z dachu itp.) oraz prac konserwacyjnych terenów zielonych. W terminie maksymalnie 10 dni od dnia zawarcia umowy wykonawca winien przedstawić zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanej przez wykonawcę formy zatrudnienia pracowników, np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę, na każdym etapie realizacji umowy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W trakcie realizacji umowy, oprócz uprawnienia do żądania przedstawienia kserokopii umowy wynikającego z pkt.12, zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania innych, odpowiednich czynności kontrolnych wobec wykonawcy w zakresie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia osób wykonujących sprzątanie w ramach stosunku pracy. W ramach tego uprawnienia zamawiający może w szczególności żądać od wykonawcy: a) oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu, b) wyjaśnień, w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu. W uzasadnionych przypadkach, w związku z wątpliwościami dotyczącymi zatrudnienia lub przestrzegania przez wykonawcę prawa pracy, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. Wszelkie uprawnienia kontrolne zamawiającego związane z zatrudnieniem w ramach stosunku pracy odnoszą się także do podwykonawcy. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca winien używać środków o niedrażniącym, niezbyt intensywnym zapachu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, odświeżających, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego, płynów do naczyń i ręczników papierowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dopuszczenie do świadczenia usługi wskazanych przez Wykonawcę pracowników wykonujących usługę sprzątania bez podania przyczyn. Wykonawca w miejsce osób niedopuszczonych przez Zamawiającego do świadczenia usługi wskaże Zamawiającemu do akceptacji innych pracowników. Zamawiający ma prawo zażądać zmiany pracownika wykonującego usługę, w przypadku zastrzeżeń co do sposobu wykonywania przez niego pracy lub do jego zachowania. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdej zmianie personalnej z co najmniej 3- dniowym wyprzedzeniem np. w przypadku zastępstw. W takim przypadku Wykonawca winien odnośnie osób zastępujących przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość codziennej oceny i okresowej kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. W związku z tym Wykonawca (upoważniony pracownik) zobowiązany jest do stawiennictwa w określonym terminie w celu przeprowadzenia wspólnej kontroli. Dopuszczalne formy powiadomienia Wykonawcy o wyznaczonym miejscu i czasie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach