Przetargi.pl
Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Koninie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych.

Sąd Rejonowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 47 02 , fax. 63 270 88 10
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koninie
    ul. Fryderyka Chopina 28
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 47 02, fax. 63 270 88 10
    REGON: 32396700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Koninie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych dla Sądu Rejonowego w Koninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w zał. nr 1 do SIWZ. Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynków obejmuje swym zakresem przede wszystkim: a)utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach sądu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego/wymaganiami dostawców wymienionymi w pkt. 6.4.; b)odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, wycieraczek, mechaniczne ich czyszczenie (pranie –wymagamy w ciągu trwania umowy 2 (+1) krotnego prania wskazanych wykładzin w pomieszczeniach, w zależności od zaoferowanej ilości przez Wykonawcę); c)zamiatanie, odkurzanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie (ręczne/i lub maszynowe) powierzchni pozostałych podłóg; d) posadzka ARDEX Mikroterazzo Pandomo będzie zamiatana, zmywana codziennie na mokro oraz polerowana (wyłącznie mechanicznie); e) pozostałe posadzki będą zamiatane, myte przy użyciu środków nie niszczących powierzchni i nie powodujących ich śliskości, nadających połysk oraz powlekane odpowiednim do danej powierzchni środkiem konserwującym; f) utrzymanie w czystości parapetów, opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, żaluzji poziomych wmontowanych w oknach sądu, metalowych wykończeń, listew oraz poręczy i balustrad przy schodach, wnętrza windy, regałów metalowych, popielnic, wszystkich powierzchni szklanych; g) opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników od niszczarek do kontenerów do tego przystosowanych (segregacja wszystkich śmieci), wkładanie czystych worków na śmieci (posiadamy niszczarki różnej wielkości); h) wycieranie wszystkich drzwi w budynku oraz płytek naściennych i ich gruntowne mycie (drzwi wewnętrzne wysokie, drewniane w ciemnym kolorze wymagają częstego wycierania, ponadto drzwi na klatkach schodowych i korytarzach przeszklone); i) usuwanie wszelkiego kurzu oraz pajęczyn ze ścian i sufitów, grzejników, wentylatorów; j) mycie i odkurzanie występów ściennych (cokoły, gzymsy, listwy przypodłogowe itp.); k) obustronne mycie okien, parapetów, ślusarki aluminiowej (wszystkich przeszkleń stałych wew. i na zew. budynku) (wymagamy 3- krotnego mycia w ciągu umowy, a jeżeli Wykonawca zaoferuje 1 dodatkowe mycie w ramach kryterium oceny ofert, to 4-krotnego (3+1) mycia); l) utrzymanie w czystości i konserwacja wszystkich mebli na terenie budynku, zgodnie z opisem konserwacji i czyszczenia wymaganym przez dostawcę mebli, przedstawionym w pkt. 6.3.; ł)wycieranie urządzeń biurowych, w razie konieczności mycie sprzętu AGD (zmywarki, mikrofalówki, lodówki w sekretariacie Prezesa); m) mycie zlewozmywaków i wszystkich urządzeń o podobnym przeznaczeniu, szafek, stolików i krzeseł we wszystkich pomieszczeniach socjalnych oraz mycie naczyń z sekretariatu Prezesa i Wiceprezesa; z pokoju Dyrektora Sądu w przystosowanej do tego zmywarce do naczyń (zmywarka typu Bosh na wyposażeniu sądu); w razie awarii zmywarki mycie naczyń ręczne; n) utrzymanie czystości w WC, łazienkach - w tym mycie ich całego wyposażenia, bieżąca wymiana środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, kostki WC, żele i odświeżacze powietrza w sprayu, w razie potrzeby szczotki do WC); o) mycie płytek ceramicznych; p) dezynfekcja sanitariatów (sanitariaty powinny być sprzątane z użyciem środków odkażających, usuwających kamień i zapachowych); r) napełnianie dozowników na mydło w płynie, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe, a także rozstawianie odświeżaczy w pomieszczeniach WC i wkładanie kostek zapachowych do toalet (opis pkt.8.6.); s) usuwanie zabrudzeń z podłóg w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych płynem antypoślizgowym; t) powierzchowne czyszczenie monitorów LCD za pomocą miękkich materiałów nie pozostawiających smug; u) powierzchowne wycieranie monitorów (od elektronicznej wokandy), infokiosków znajdujących się w korytarzach i przy salach rozpraw; w) podlewanie kwiatów doniczkowych na korytarzach, pokojach sędziów, sekretariacie prezesa, wiceprezesa, dyrektora sądu (raz w miesiącu), w razie konieczności przemycie kwiatów z kurzu, spryskanie wodą. Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych : Do zakresu obowiązków osób utrzymujących czystość na terenie zewnętrznym sądu, należało będzie w szczególności: a) sprzątanie chodników, opasek i chodników żwirowych, powierzchni śmietnika (w tym usuwanie gum do życia rozdeptanych po powierzchni); b) mycie płyt chodnikowych przed budynkiem sądu, opasek i chodników żwirowych w sposób mechaniczny (np. pod ciśnieniem), wymagane co najmniej 3 razy w ciągu trwania umowy; c) sprzątanie co najmniej raz w tygodniu parkingów, dróg wewnętrznych sprzętem mechanicznym; d) opróżnianie koszy na śmieci do kontenerów do tego przystosowanych (segregacja śmieci); e) czyszczenie opraw oświetleniowych znajdujących się na budynku i ogrodzeniu sądu oraz oświetlenia znajdującego się na parkingu wokół budynków umieszczonych na trawnikach; f) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej nieskomplikowanych czynności związanych z utrzymaniem czystości nie wpływających znacznie na koszt świadczonej usługi, których Zamawiający nie przewidział na dzień przeprowadzenia zamówienia; g) usuwanie zieleni wyrastającej na ciągach komunikacyjnych i przy elewacji budynku (trawa , mech, chwasty). Opis usługi odśnieżania terenów zewnętrznych: a) odśnieżanie całego terenu zewnętrznego wokół budynku ze śniegu i lodu do czarnej nawierzchni (systematycznie w razie opadów, zwłaszcza ciągłych): -w przypadku gwałtownych opadów bezwzględnie pojazdem mechanicznym (co najmniej dużym ciągnikiem) z pługiem i posypywarką - dróg dojazdowych i parkingów; - w przypadku umiarkowanych opadów za pomocą małego/-ych pojazdu/ów mechanicznych (np.: odśnieżarek); - pozostałe powierzchnie, do których nie mogą dotrzeć duże pojazdy mechaniczne (typu ciągnik) tj. chodniki, schody, opaski (w tym chodnik przed budynkiem należący do miasta Konin na całej długości działki Sądu Rejonowego w Koninie od strony ul. Fryderyka Chopina 28) muszą być odśnieżane ręcznie; b)posypywanie środkiem antypoślizgowym (w tym również piaskiem) miejsc oblodzonych (zakazuje się stosowania środków, które mogą uszkodzić powierzchnie na terenie zewnętrznym); c) systematyczne likwidowanie oblodzonej nawierzchni ciągów komunikacyjnych (w tym schodów i zejść do pomieszczeń od strony parkingu); d) monitorowanie powstawania sopli lodowych i nawisów śnieżnych oraz ich natychmiastowe usuwanie; e) wydzielanie, wygradzanie przejść niebezpiecznych (m.in. z powodu sopli lodowych, nawisów śniegu, oblodzenia czy też innych zagrożeń) do chwili wyeliminowania zagrożenia; f) pryzmowanie śniegu do momentu wywozu z posesji, w sposób niezakłócający komunikacji przed budynkiem oraz na drogach dojazdowych i parkingach; g) wywożenie śniegu będzie miało miejsce niezwłocznie w przypadku gwałtownych opadów śniegu na koszt Wykonawcy; h) odśnieżanie płaskich dachów sądu przy ul. Fryderyka Chopina 28 w Koninie (w razie konieczności) . Obiekt Zamawiającego jest chroniony całodobowo - jest możliwość wjazdu na teren posesji w godzinach wczesnorannych lub w weekend w celu sukcesywnego odśnieżania terenu przed kolejnym dniem roboczym. Wykonawca pozostanie w gotowości do realizacji usługi niezależnie od natężenia opadów śniegu. Wykonawca winien rozpocząć odśnieżanie tak, ażeby w przypadku intensywnych opadów, które będą miały miejsce w nocy, udostępnić swobodny dojazd do miejsc parkingowych przed rozpoczęciem godzin urzędowania sądu – nie później jednak niż o godzinie 7.00. Wyłącznie w przypadku małych opadów śniegu, może on zostać składowany na terenie sądu bez konieczności wywozu w wyznaczonym do tego miejscu, tak ażeby nie uszkodzić roślinności, nie utrudniać dojścia do wejścia budynku, przejazdu przez parking, nie tarasować dróg dojazdowych oraz nie powodować zagrożeń dla ludzi. O konieczności wywozu w razie wątpliwości decyduje Zamawiający. Zamawiający nie odpowiada za przechowywanie sprzętu do odśnieżania oraz piasku gdyż nie dysponuje pomieszczeniem do tego celu. Od 2012 roku nie wystąpiła potrzeba odśnieżania dachu. Odśnieżenie powierzchni dachów lub ich części (w tym wykuszów) nastąpi w razie nagłej potrzeby – ekstremalnych warunków pogodowych, wówczas gdy ciężar zalegającego śniegu zagraża przekroczeniem dopuszczalnych wartości lub pojawią się sople zagrażające bezpieczeństwu. Będzie musiało się odbyć w taki sposób, ażeby nie uszkodzić pokrycia dachowego, obróbek, instalacji i innych elementów. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie przypadki uszkodzeń związane z odśnieżaniem dachu. Przed rozpoczęciem realizacji usługi Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren wokół budynku celem wyeliminowania jakiegokolwiek zagrożenia dla bezpieczeństwa osób lub mienia. Na budynku Sądu dach jest płaski dwuspadowy, pokryty papą termozgrzewalną, wysypany kamieniami .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1.1-1.3 polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku, Wykonawca, stosownie do postanowień art. 22a ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (zobowiązanie należy złożyć razem z ofertą, zał. nr 8 do SWIZ). Zamawiający na podstawie art. 22a ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec takiego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego, zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące innych podmiotów wg wzoru przedstawionego w zał. nr 3 i 4 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w Rozdziale VI pkt. 4 lit. a), b) SIWZ (dotyczące siebie oraz ww. podmiotu). W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności zawodowej (wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli te podmioty zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Uwaga: Stosownie do postanowień art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o treści przedstawionej w zał. nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach