Przetargi.pl
Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu ul. Kopernika 3

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 097 , fax. 158 230 738
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kopernika 3
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 097, fax. 158 230 738
    REGON: 621462400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu ul. Kopernika 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. a) Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu, znajdującym się przy ul. Kopernika 3. Jest to budynek trzykondygnacyjny podpiwniczony, o powierzchni użytkowej 2325,25m2 wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, monitoring, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, gazową, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi, tj. biurka, szafy itp. Służba dozoru i ochrony osób i mienia realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a szczególnie z uwzględnieniem ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. 2018 poz. 2142). Garaże w ilości 2 szt. b) Ochrona polegająca na działaniach zapobiegających wykroczeniom i przestępstwom przeciwko pracownikom i mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałaniu powstawania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren nieruchomości wskazanych w ust.1 realizowana będzie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i (tj. Dz.U. 2018 poz. 2142), całodobowo przez siedem dni w tygodniu, w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej przez pracowników Wykonawcy oraz przez grupę interwencyjną, o której mowa w §1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.10.2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania amunicji. c) Wykonawca nie jest uprawniony do przeniesienia na jakąkolwiek osobę trzecią praw lub obowiązków określonych niniejszym zamówieniem. Odpowiedzialność za powierzone mienie rozpoczyna się z chwilą przejęcia obiektów pod ochronę. d) Wykonawca opracuje niezwłocznie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy „Instrukcję ochrony osób i obiektu” i przedstawi ją Zamawiającemu. Niniejszy dokument zatwierdzony przez obie strony stanowić będzie integralną część umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie z nią pracowników i umieszczenie go w miejscu widocznym, na stanowisku pracy pracownika ochrony w chronionym obiekcie. e) Służba ochrony pełniona jest przez pracowników Wykonawcy w oparciu o „Instrukcję ochrony obiektu” i regulaminy służby wydane przez Wykonawcę. f) Wykonawca dostarczy i umieści logo Wykonawcy z informacją o monitorowaniu obiektu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. g) Usługa dla lokalizacji obiektu świadczona jest całodobowo w systemie zmianowym przez jednego pracownika Wykonawcy na zmianie, Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu umowy pracowników ochrony, spełniających wymogi wskazane w art. 2 ust. 6 ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, tj. wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony. h) Nad wykonaniem czynności dozoru nad kwalifikowanymi pracownikami ochrony Wykonawca czuwa poprzez min.1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, o którym mowa w rozdz. 1 art. 2 ust. 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, tj. wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 11 grudnia 2013r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony. i) Wykonawca oświadcza, iż dysponuje zmotoryzowaną grupą interwencyjną mogącą w czasie maksymalnie 10 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych. j) W przypadku wykonywania przez grupę interwencyjną innych działań uniemożliwiających przybycie w określonym czasie, Zamawiający dopuszcza przybycie dodatkowego wsparcia grupy interwencyjnej podwykonawcy. k) Wykonawca zapewni jeden raz w miesiącu bezpłatny przyjazd grupy interwencyjnej w celu sprawdzenia gotowości do interwencji. l) Szczegółowe wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy:  Pracownicy Wykonawcy zostaną przeszkoleni w zakresie BHP i ppoż., ochrony danych osobowych oraz zasad udzielania pierwszej pomocy na koszt Wykonawcy;  Pracownicy Wykonawcy posiadają jednolite umundurowanie służbowe z widocznym emblematem i logo Wykonawcy pozwalające na jego czytelną identyfikację;  Pracownicy Wykonawcy posiadają identyfikator z imieniem, nazwiskiem oraz zdjęciem;  Pracownicy Wykonawcy wyposażeni w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym: środki przymusu bezpośredniego (np. pałki wielofunkcyjne, kajdanki) oraz środki łączności bezprzewodowej zapewniające możliwość kontaktu zarówno z patrolem interwencyjnym, policją jak i upoważnionymi pracownikami Zamawiającego, zapewnione przez Wykonawcę, m) Wykonawca będzie podejmował natychmiastowe interwencje w przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia osób znajdujących się na terenie chronionej nieruchomości oraz ich mienia, a w szczególności:  kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju, zakłócania porządku;  wandalizmu i niszczenia mienia zwłaszcza niszczenia zabezpieczeń drzwi, zabudowań;  prób zawładnięcia mieniem znajdującym się na terenie obiektów; n) W razie zaistnienia wykroczenia lub przestępstwa Wykonawca natychmiast po jego stwierdzeniu zawiadamia właściwą jednostkę Policji oraz Zamawiającego. o) Wykonawca podejmie wszelkie dopuszczalne prawem działania mające na celu zatrzymanie sprawców zdarzenia, ustalenia ich tożsamości oraz niezwłocznego przekazania Policji lub Straży Miejskiej. p) Wykonawca we własnym zakresie będzie na bieżąco wyposażał pracowników ochrony w niezbędne książki do ewidencji zdarzeń tj.  książkę służby wraz z kontrolą ruchu osobowego q) Wykonawca zapewni aby pracownicy ochrony zatrudnieni przy realizacji niniejszej umowy w szczególności:  prowadzili książki: wydania-przyjęcia kluczy, przejęcia służby, jej przebiegu, dokonanych obchodów, dalszego przekazania służby, zaistniałych zdarzeń, ewentualnych działań grupy interwencyjnej;  nie wpuszczali na teren chronionego obiektu po godzinach urzędowania MOPR osób trzecich, które nie uzyskały zezwolenia Zamawiającego;  prowadzili stały dozór zainstalowanych w budynku Zamawiającego systemu monitoringu, systemu sygnalizacji włamania do pomieszczeń, systemów sygnalizacji wykrywania pożarów.  dokonywali obchodów budynku oraz terenu zewnętrznego nie rzadziej niż co dwie godziny, potwierdzając fakt obchodu wpisem w książce służby;  zwracali szczególną uwagę na osoby, których zachowanie w sposób oczywisty może zagrażać bezpieczeństwu chronionego obiektu oraz pozostawionego na nim mienia;  podejmowali dopuszczalne prawem działania mające na celu uniemożliwienie kradzieży, odparcie lub uniemożliwienie bezpośredniego zamachu na mienie;  współdziałali w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia na terenie obiektów z jednostkami Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej oraz pracownikami Zamawiającego;  powiadamiali upoważnionych pracowników Zamawiającego o nagłych zdarzeniach zaistniałych w chronionym obiekcie, a w wypadkach zagrożeń wzywali patrol interwencyjny Wykonawcy, którego czas dojazdu na teren obiektu nie może przekraczać czasu opisanego w lit. k) od chwili wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez pełniącego służbę pracownika;  dbali o zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego;  prowadzili stały dozór systemu alarmowego oraz p.poż. prowadzili stały dozór systemu kontroli dostępu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2142)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach