Przetargi.pl
Świadczenie bieżącej pomocy prawnej dla Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o. o.

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-441 Poznań, 28 Czerwca 1956 r.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 686 984 , fax. 616 686 992
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
    28 Czerwca 1956 r. 404
    61-441 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 686 984, fax. 616 686 992
    REGON: 63030345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcwi.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie bieżącej pomocy prawnej dla Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżącej pomocy prawnej dla Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o. o. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie bieżącej pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego obejmującej: 1) udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie projektów pism oraz opinii prawnych związanych z działalnością prowadzoną przez Zamawiającego m.in. realizacją przedsięwzięć, w które Zamawiający jest zaangażowany bezpośrednio lub pośrednio (jako akcjonariusz lub udziałowiec) tj. w szczególności: - Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. („PPTP”) oraz budynek usługowo-biurowy przy ul. Za Bramką w Poznaniu, - sprzedaż nieruchomości położonej w obszarze Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Poznaniu - Andersia Property Sp. z o.o., Andersia Retail Sp. z o.o. - remont konserwatorski kamienicy przy ul. Ratajczaka 45 w Poznaniu, - zagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienek Rzecznych w Poznaniu, - budowa budynku usługowo-biurowego z wielopoziomowym parkingiem przy ul. Marii Magdaleny w Poznaniu. oraz wszelkich innych projektów realizowanych przez Zamawiającego. 2) opiniowanie pod względem prawnym regulaminów, instrukcji a także projektów uchwał organów Zamawiającego, 3) sporządzanie oraz aktualizowanie regulaminu udzielania zamówień, regulaminu pracy komisji przetargowej i innych aktów wymaganych przepisami ustawy PZP, 4) sporządzanie projektów umów według przedstawionych przez Zamawiającego założeń, 5) reprezentowanie Zamawiającego na zgromadzeniach wspólników i walnych zgromadzeniach spółek oraz radach nadzorczych, w których Zamawiający posiada udziały lub akcje, 6) zastępstwo procesowe za zwrotem zasądzonych przez sąd kosztów zastępstwa procesowego, 7) potwierdzanie zgodności dokumentów przygotowanych przez Zamawiającego ze stanem formalnoprawnym, 8) udział w posiedzeniach zarządu i rady nadzorczej Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń, 9) udział w Zwyczajnych i Nadzwyczajnych Zgromadzeniach Wspólników Zamawiającego oraz sporządzanie z nich protokołów, 10) przygotowywanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych w ramach własnej działalności Zamawiającego, działając jako pełnomocnik Zamawiającego w rozumieniu art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań (procedur) mających na celu udzielenie zamówienia publicznego (zawarcie umowy, zlecenia); b) opracowywanie i prowadzenie, we współpracy z pracownikami Zamawiającego, rocznego planu zamówień publicznych Zamawiającego i jego uzupełnień w trakcie roku; c) prowadzenie rejestrów udzielanych przez Zamawiającego zamówień publicznych; d) sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Zamówień Publicznych, organów nadzorczych Zamawiającego, rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych sporządzanych według ustawy Prawo zamówień publicznych i regulaminu udzielania zamówień obowiązującego u Zamawiającego, e) niezwłoczne udzielanie informacji i opinii prawnych z zakresu przepisów prawa zamówień publicznych, w tym dotyczących nowelizacji przepisów prawnych i wytycznych w sprawie ich stosowania, f) archiwizacja dokumentacji Zamawiającego oraz dbanie o prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Zamawiającego w miejscu niedostępnym dla osób do tego niepowołanych, g) wykonywanie pozostałych czynności określonych w regulaminie udzielania zamówień obowiązującym u Zamawiającego, wskazanych do wykonywania przez osobę prowadzącą zamówienia i specjalistę ds. zamówień publicznych; h) wykonywanie innych działań, związanych z procesem udzielania zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu udzielania zamówień publicznych u Zamawiającego (w szczególności: publikowanie na stronie internetowej kancelarii całej dokumentacji przetargowej wraz ze wszystkimi załącznikami oraz w zależności od przedmiotu zamówienia całej dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia wraz z ewentualną dokumentacją techniczną, projektową i budowlaną). i) branie udziału w przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poprzez organizowanie lub branie udziału w takich instytucjach jak np. dialog techniczny, j) zastępowanie Zamawiającego w prowadzonych negocjacjach opartych o przepisy PZP, 11) przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie przez Zamawiającego zamówień publicznych, w ramach czynności zleconych przez innych Zamawiających (w tym inwestorstwo zastępcze, wspólne przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego przez grupę Zamawiających), działając jako pełnomocnik Zamawiającego w rozumieniu art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych, 12) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz w sprawach skarg na orzeczenia Izby przed sądem okręgowym, a także w toku prowadzonych kontroli dla zamówień, o których mowa w punkcie 10 i 11 powyżej; 13) nadzorowanie i kontrolowanie procedur przygotowania i udzielania przez Zamawiającego zamówień publicznych, w zakresie każdorazowo określonym przez Zarząd Zamawiającego; 14) nadzorowanie i kontrolowanie procedur przygotowania i udzielania zamówień publicznych innych podmiotów nadzorowanych przez Zamawiającego lub działających jako jego pełnomocnik w rozumieniu art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie każdorazowo określonym przez Zarząd Zamawiającego. 15) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie koncesji na roboty budowlane lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21.10.2016r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi albo o zawarcie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19.12.2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym, działając jako pełnomocnik w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz branie udziału w negocjacjach i procedurach rozstrzygania sporów w tych postępowaniach. 16) wykonawca zobowiązany jest świadczyć wszystkie obowiązki opisane w OPZ, w przypadku wejścia w życie nowych regulacji odnoszących się do kwestii uregulowanych w całym OPZ stosuje się je w sposób odpowiedni do zmienionych przepisów, nie wyłączając nowych instytucji, które na mocy dotychczasowych przepisów nie obowiązywały, 17) świadczenie pomocy prawnej na rzecz podmiotów będących najemcami w stosunkach z Zamawiającym, najmującymi biura na terenie PPTP w uzgodnionym z Zamawiającym zakresie obejmującym udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz przeprowadzanie szkoleń – w wymiarze do 15 roboczogodzin w miesiącu. 18) przedmiot Umowy nie obejmuje doradztwa podatkowego. 19) W przypadku wyboru do wykonywania usługi firmy, która ma siedzibę lub biuro w budynkach nr 398 A i B, 400, 404 oraz 406 i zapewni, że będzie świadczyła usługi dla WCWI na miejscu w ww. budynkach, istnieje możliwość niewynajmowania biura w budynku nr 400. Odpowiednio będą miały zastosowanie zapisy o kompensacie. 3. Należne Wykonawcy wynagrodzenie pokrywane będzie świadczeniem niepieniężnym w postaci prawa najmu obejmującego prawo odpłatnego używania lokali użytkowych o łącznej powierzchni 147,95 m² (słownie: sto czterdzieści siedem metrów kwadratowych i 95/100) znajdujących się na kondygnacji 2 budynku położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 400. Zamawiający dysponuje miejscami parkingowymi i powierzchnią biurową większą ponad wskazane wyżej 147,95 m², i jest gotowy je wynajmować. Zamawiający wyrazi zgodę na podnajem w/w powierzchni na takie rodzaje działalności jak: prowadzenie kancelarii radcowskiej, adwokackiej, notarialnej, doradcy podatkowego, świadczenie usług księgowych lub prowadzenie działalności przez inny podmiot świadczący usługi o charakterze prawnym. Każdorazowo Wykonawca przed podpisaniem umowy o podnajem powinien pisemnie poinformować Zamawiającego o podmiocie, który stanie się podnajemcą. W przypadku nie wyrażenia przez Zamawiającego sprzeciwu w terminie trzech dni od pisemnego powiadomienia go o planowanym podnajęciu należy uznać, że doszło do wyrażenia zgody na podnajem. 4. Wykonawcy nie służy uprawnienie zamiany świadczenia Zamawiającego, o którym mowa w punkcie powyżej na świadczenie pieniężne w złotych polskich. 5. W przypadku, gdy wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie niższe niż wartość prawa najmu brutto, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Zamawiającego różnicę w pieniądzu w złotych polskich. 6. W przypadku, gdy wartość prawa najmu brutto, będzie niższa niż wynagrodzenie należne Wykonawcy, Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić Wykonawcy różnicę w pieniądzu w złotych polskich. 7. Wyznaczone dni na możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu odnoszącego się do zrealizowania niniejszego zamówienia: poniedziałek - piątek w godz. 9.00 do 11.00, do dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: WADIUM: 5.000,00 PLN, Słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: W/w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 3) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. rachunek nr : 65 1440 1286 0000 0000 1147 9658 Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kopii polecenia przelewu. Ewentualne załączenie kopii ułatwi identyfikację wniesionych wadiów. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, jeżeli w treści dokumentu zastrzeżono jego ważność uzależnioną od posiadania oryginału (jeśli zwrot oryginału powoduje wygaśnięcie wadium). Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. Przyjęcie wadium w siedzibie Zamawiającego nie oznacza akceptu komisji przetargowej dla ważności wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci, odpowiednio zażąda wniesienia lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach