Przetargi.pl
Świadczenia zdrowotne

Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-308 Gdańsk, ul. Polanki 119
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
  • Data zamieszczenia: 2015-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Polanki 119 119
    80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
    REGON: 00029420800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka z o.o. - 100% udziałów Samorządu Województwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenia zdrowotne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są świadczenia zdrowotne w następującym zakresie: 1. Usługa w zakresie opieki pielęgniarskiej w ramach zespołu długoterminowej opieki domowej dla dzieci wentylowanych mechanicznie. Zamówienie realizowane będzie dla 16 pacjentów, w tym 14 pacjentów u których wykonywana będzie wentylacja mechaniczna inwazyjna i 2 pacjentów u których wykonywana będzie wentylacja mechaniczna nieinwazyjna. 1) Miejscem świadczenia usługi będzie miejsce zamieszkania pacjenta: a) 1 pacjent - Garcz gm. Chmielno b) 3 pacjentów - Gdańsk c) 1 pacjent - Strzebielino d) 1 pacjent - Borzestowo gm. Sierakowice e) 1 pacjent - Kościerzyna f) 1 pacjent - Gowidlino g) 1 pacjent - Cieszenie / Miechucino h) 1 pacjent - Chojnice ( wentylacja nieinwazyjna) i) 1 pacjent - Nowy Świat j) 1 pacjent - Kwidzyn k) 1 pacjent - Bytów l) 1 pacjent - Olszówka / Gardeja k. Kwidzyna m) 1 pacjent - Frank gm. Kaliska n) 1 pacjent - Tuja k/Nowego Dworu Gdańskiego (wentylacja nieinwazyjna) 2) Zakres usług obejmuje: a) wizyty w domu pacjenta - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu - w przypadku wentylacji inwazyjnej, b) wizyty w domu pacjenta - nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu - w przypadku wentylacji nieinwazyjnej, c) pozostawania w stałej dostępności pod telefonem, d) prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych, e) prowadzenia sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i użytkowaniem sprzętu przez pacjenta i jego opiekunów oraz niezwłoczne zgłaszanie stwierdzonych usterek lekarzowi koordynatorowi lub pielęgniarce koordynującej, g) edukacja pacjenta i rodziny w zakresie pielęgnacji ze szczególnym uwzględnieniem pielęgnacji tracheostomii oraz toalety drzewa oskrzelowego, h) pomoc pacjentowi, rodzinie lub opiekunom w rozwiązywaniu bieżących problemów pielęgnacyjnych, i) składanie zamówień i nadzór nad zaopatrzeniem, chorego w niezbędny do wentylacji i pielęgnacji dróg oddechowych sprzęt jednorazowego użytku, j) ocena stanu chorego podczas wizyt domowych (AS, RR, Sp02, ilości oraz rodzaju wydzieliny drzewa oskrzelowego, drożności dróg oddechowych, zabarwienia powłok skórnych, stanu świadomości, stanu psychicznego), k) wykonywanie pisemnych zleceń lekarskich, l) pobieranie na zlecenie lekarskie materiału biologicznego do badań, m) stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych, n) współpraca z innymi członkami zespołu terapeutycznego w celu zapewnienia choremu profesjonalnej opieki. 2. Udzielenie świadczeń zdrowotnych przez fizjoterapeutę w zakresie rehabilitacji pacjentów wentylowanych mechanicznie w warunkach domowych. Ilość pacjentów do objęcia opieką 11. Miejsce udzielania świadczeń - miejsce zamieszkania pacjenta: 1) 1 pacjent - Garcz gm. Chmielno 2) 1 pacjent - Kościerzyna 3) 1 pacjent - Borzestowo gm. Sierakowice 4) 1 pacjent - Chojnice 5) 2 pacjentów - Gdańsk 6) 1 pacjent - Łebcz 7) 1 pacjent - Gowidlino 8) 1 pacjent - Cieszenie / Miechucino 9) 1 pacjent - Olszówka / Gardeja k. Kwidzyna 10) 1 pacjent - Tuja k/Nowego Dworu Gdańskiego Częstotliwość udzielania świadczeń - nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 60 minut. Częstotliwość i ogólna liczba wizyt domowych jest ustalana indywidualnie przez lekarza specjalistę w zakresie rehabilitacji Zamawiającego i może być zwiększona. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji medycznej. 3. Opieka lekarska nad pacjentami wentylowanymi mechanicznie w warunkach domowych. Ilość pacjentów do objęcia opieką - 4, w tym 1 pacjent - wentylacja nieinwazyjna. Miejsce udzielania świadczeń - miejsce zamieszkania pacjenta: 1) 1 pacjent - Chojnice (wentylacja nieinwazyjna) 2) 1 pacjent - Garcz k/Chmielna 3) 1 pacjent - Borzestowo, gm. Sierakowice 4) 1 pacjent - Gdańsk Zakres usług obejmuje: 1) częstotliwość udzielania świadczeń - wizyty w domu pacjenta nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w przypadku pacjenta inwazyjnego i 1 raz na dwa tygodnie u pacjenta nieinwazyjnego. Czas trwania wizyty nie krócej niż 1 godzinę i 30 minut, 2) pozostawanie w stałej dostępności pod telefonem, 3) prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych, 4) prowadzenia sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Pełnienie dyżurów lekarskich w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii - po godzinach ordynacji lekarskiej oraz w niedziele, święta i dni wolne od pracy (soboty). Ilość godzin pełnienia dyżuru w miesiącu - średnio 50 godzin. Wykonywanie świadczeń zgodnie z ustalonym harmonogramem przez Zamawiającego. Ilość godzin udzielania świadczeń będzie ustalana przez Zamawiającego odrębnie dla każdego miesiąca w zależności od jego potrzeb. Godziny pełnienia dyżurów: dni robocze od godz. 15.00 do godz. 8.00 następnego dnia w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godziny 8.00 do godziny 8.00 następnego dnia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz prowadzenia sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Pełnienie dyżurów lekarskich w Oddziałach szpitala i Izbie Przyjęć - po godzinach ordynacji lekarskiej oraz w niedziele, święta i dni wolne od pracy (soboty). Ilość godzin pełnienia dyżuru w miesiącu - średnio 200 godzin. Wykonywanie świadczeń realizowane będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem przez Zamawiającego. Ilość godzin udzielania świadczeń będzie ustalana przez Zamawiającego odrębnie dla każdego miesiąca w zależności od jego potrzeb. Godziny pełnienia dyżurów: dni robocze od godz. 15.00 do godz. 8.00 następnego dnia, w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godziny 8.00 do godziny 8.00 następnego dnia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Udzielanie porad specjalistycznych w zakresie endokrynologii Udzielanie porad specjalistycznych pacjentom Poradni Endokrynologicznej w dniach i godzinach: poniedziałek 12.00 - 19.00; czwartek 15.00 - 19.00; piątek 09.00 - 13.30 Średnia ilość punktów w miesiącu - ok. 1200 punktów. Ilość godzin udzielania świadczeń będzie ustalana przez Zamawiającego odrębnie dla każdego miesiąca w zależności od jego potrzeb. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Udzielanie porad specjalistycznych w zakresie rehabilitacji Udzielanie porad specjalistycznych pacjentom Poradni Rehabilitacyjnej. Średnia ilość porad w miesiącu - ok. 50. Ilość godzin udzielania świadczeń - zgodnie z ustalonym harmonogramem przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Usługi realizowane dla pojedynczego pacjenta wskazane w pkt 1 - 3 oraz usługi w pkt 4-7 stanowią odrębną część zamówienia. Łączna ilość Części - 35. 9. Określone ilości godzin, badań są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wobec czego szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb Szpitala, są one wartościami maksymalnymi dla zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpolanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach