Przetargi.pl
Świadczenia usług transportowych w latach 2017, 2018, 2019, 2020

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57400 Nowa Ruda, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1
    57400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenia usług transportowych w latach 2017, 2018, 2019, 2020
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenia okazjonalnych usług transportowych, w latach 2017, 2018, 2019, 2020. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 3.2.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Liczba części: 2. 1)Część nr 1 – Transport lokalny Nowa Ruda – Broumov 2)Część nr 1 – Transport wyjazdowy. 3.3.W ofercie należy przewidzieć wszelkie koszty związane z transportem dzieci oraz postojami, noclegami i parkingami. 3.4.Należy dostosować rodzaj środka transportu do liczby uczestników danego działania oraz opiekunów danego działania (patrz opis każdego działania wskazane zostały w załączniku nr 4 do SIWZ). Opiekunowie będą zatrudnieni przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu drogowego, posiadać aktualną polisę OC i NW. Wiek pojazdów max. 2009 r. W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono tzw. „puste przejazdy”. 3.5.Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia (cenę jednostkową za km. przejazdu osobno dla każdej części zamówienia), na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.6.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie świadczenia usług transportowych (tj. kierowców) 3.7.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia. Zamawiający uprawniony jest do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.7.1.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, liczbę tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.7.2.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ .Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia. 3.7.3.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.8.Projekt „Wspólnie dla kultury” współfinansowany jest ze środków EFRR w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska. 3.9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach