Przetargi.pl
Świadczenia usług pralniczych dla Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna

Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Oleśnicka 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 40 248 , fax. 77 40 40 250
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna
    ul. Oleśnicka 4 4
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 77 40 40 248, fax. 77 40 40 250
    REGON: 16021646300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznamyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenia usług pralniczych dla Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych ( pranie i dezynfekcja) dla Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A. przez okres 12 miesięcy. Przedmiot obejmuje odbiór bielizny i brudnej i dostarczanie bielizny czystej zabranej dnia poprzedniego (pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 11:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów) Miesięczne zestawienie bielizny i odzieży, poduszek i kołder do dezynfekcji: 1. Bielizna fasonowa, 50 kg - 1 raz w tygodniu 2. Bielizna płaska ogólno szpitalna; poszwy, poszewki prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne, 2 400kg- Codziennie przez 5 dni w tygodniu 3. Bielizna noworodkowa i dziecięca: kaftaniki, koszulki, śpiochy, piżamy dziecięce, pieluchy tetrowe, bety, pościel dziecięca, 130 kg- Codziennie przez 5 dni w tygodniu 4. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 600 kg Codziennie przez 5 dni w tygodniu` 5. Bielizna pozostała, ręczniki, koce, firanki 150 kg Codziennie przez 5 dni w tygodniu 6. Odzież i bielizna pacjentów: piżamy, dresy, koszule nocne 150 kg Codziennie przez 5 dni w tygodniu 7. Poduszki, kołdry 20 kg- 1 raz w tygodniu ( komora do dezynfekcji) 8. Mopy 50 kg - Codziennie przez 5 dni w tygodniu Razem: 3 550 kg miesięcznie W zakres usług wchodzi pranie i dezynfekcja, transport samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z podziałem na strefy ( bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną), załadunki i wyładunki oraz pakowanie, segregacja i znakowanie bielizny czystej. Z uwagi na specyfikę zamówienia i obowiązujące u zamawiającego procedury higieniczno- sanitarne następujące części usług: pranie i dezynfekcja muszą być wykonywane w tym samym zakładzie pralniczym. Wymagania: 1. Odbiór codzienny bielizny brudnej - 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00 2. Dostawa bielizny czystej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00 3. Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 24 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek- zwrot w poniedziałek 4. Paczki bielizną czystą muszą być pakowane w worki foliowe ( koszt Wykonawcy) 5. Każda paczka musi posiadać numer, identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbieranie przez Zamawiającego prania 6. Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym 7. Odzież ochronna pracowników ( bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPACH bądź innym systemem trwale znakującym odzież, wg kodu: - szpital, - oddział, - imię i nazwisko użytkownika lub inne oznakowanie określające użytkownika. 8. Odzież ochronna pracowników ( bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych. 9. Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi, 10. Proces prania przeprowadzony zgodnie z wymaganiami higieniczno- sanitarnymi 11. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do bezwzględnego przestrzegania reżimu higieniczno- sanitarnego i epidemiologicznego, przepisów bhp i p.poż i innych określonych odrębnymi przepisami. 12. Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych 13. W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający może dokonać wizytacji w pralni Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania. 14. Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo- odbiorczych. Druki będzie na bieżąco dostarczał będzie wykonawca. 15. W razie stwierdzenia nad wykonanej usługi ( ilość, jakość- wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz oddeleguje swojego pracownika w celu uzasadnienia reklamacji. 16. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszeni. 17. W przypadku awarii pralni Wykonawca zapewnia usługę w pralni zastępczej, która również spełnia wszystkie wymagania SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 98.31.00.00-9 ( usługi prania i czyszczenia na sucho) Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przyjazd/ brak przyjazdu extra w czasie zaoferowanym , by zwrot asortymentu nastąpił następnego dnia z dostawą bielizny czystej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznamyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach