Przetargi.pl
SVA/NDM/4625-23/17: Zamówienie dodatkowe do postępowania „SVA/NDM/4620-93/16 Dostawa, montaż oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1 - zad. 34431”.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/NDM/4625-23/17: Zamówienie dodatkowe do postępowania „SVA/NDM/4620-93/16 Dostawa, montaż oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1 - zad. 34431”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1, spełniających obowiązujące wymagania prawne dotyczące wyposażenia pomieszczeń biurowych. Szczegółowe zestawienie zamawianych mebli i wyposażenia - znajduje się w załączniku nr 1. 1. Wykonawca po podpisaniu umowy będzie zobowiązany do dokonania szczegółowego zwymiarowania obmiaru i dostosowania zamawianego wyposażenia do pomieszczeń. Zmiana wymiarów wyposażenia o +/- 5% nie będzie miała wpływu na cenę. 2. Odcienie kolorów wszystkich elementów każdego mebla zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Zamawiane meble stanowiące wyposażenie pomieszczeń biurowych muszą być jednolite kolorystycznie i stylowo oraz harmonizujące z wyposażeniem, które Zamawiający już posiada. Ustalenia dokonane zostaną w formie pisemnej. 3. Zamawiający wymaga gwarancji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny. 4. Atesty i certyfikaty poświadczające jakość dostarczanych mebli muszą być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości tego typu wyrobów i obowiązkowo przedstawione Zamawiającemu w momencie dostawy. Minimalne wymagania technologiczne mebli. Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów: 1. na blaty biurek i stołów zamiast laminatu HPL lub CPL: płyty laminowanej (tzw. melamina), foli, lakierowania chyba, że Wykonawca przedstawi wyniki badań potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań względem laminatów wymienionych w normie EN 438, w szczególności wytrzymałości na uderzenie, na ścieranie, na płyny, na temperaturę i inne wymienione w normie EN438. 2. cokołów w szafach wykonanych z tworzywa lub ze zwykłej stali (możliwa jest tylko stal nierdzewna, ale nielakierowana ze względu na ryzyko zniszczenia powłoki lakierniczej w trakcie użytkowania) 3. konstrukcji stelaży biurek i stołów innej niż wskazane tzn. konstrukcja nie może być spawana lub skręcana śrubami, 4. materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 10%, Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Na potwierdzenie równoważności oferowanych materiałów i urządzeń do protokołu negocjacji należy załączyć stosowne dokumenty (np. karty katalogowe, opisy techniczne, itp.). Ogólne warunki wykonania sprzętu o konstrukcji drewnianej: 1. Sprzęt przeznaczony jest na uzupełnienie do wyposażonych pomieszczeń. 2. Sprzęt musi spełniać wymagania norm PN-EN 527 1-3. 3. Wysokość mebli liczona łącznie z ślizgaczami. 3. Elementy konstrukcyjne wykonane z płyty wiórowej o gr. 18 mm laminowanej dwustronnie w kolorze jasny dąb. 4. Elementy konstrukcyjne z płyt wiórowych łączone za pomocą wklejanych kołków drewnianych Ø 8x35 mm. 5. Obrzeża oklejone doklejką PCV o gr. 1 mm, a obrzeża blatu doklejką PCV o gr. 2 mm, 6. w kolorze zastosowanej płyty. 7. Tylna ściana w regałach, szafkach i szafach wykonana z płyty MDF w kolorze białym o gr. 3 mm (nie dopuszcza się widocznych połączeń płyty od wewnątrz). 8. Wewnątrz mebli półki osadzone na podpórkach metalowych z regulacją ustawienia wysokości w trzech położeniach (±50 mm). 9. Drzwi szaf mocowane na 3 zawiasach, a pozostałe drzwiczki na 2 zawiasach puszkowych metalowych nawierzchniowych samodomykających o < 110°  35 mm. 10. Drzwi, drzwiczki i szuflady wyposażone w uchwyt metalowy (chromowany - połysk) mocowany w dwóch punktach o rozstawie 96 mm (zgodny z wzorem Zamawiającego). 11. Ruchoma półka pod klawiaturę i myszkę oraz szuflady osadzone na metalowych prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie. 12. Drzwiczki, oznaczone na rysunkach, wyposażone w zamek meblowy patentowy. 13. Dolne płaszczyzny ścian bocznych okleinowane doklejką PCV o gr. 1 mm oraz osadzone na nich po dwa ślizgacze meblowe dwupunktowe. 14. Do wykonania wyrobu zastosować materiały w I gatunku. Wszystkie wymienione w opisie certyfikaty potwierdzające zgodność z normami. Zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). W przypadku tkanin tapicerskich do protokołu negocjacji należy dołączyć fabryczny próbnik tkanin. UWAGA: 1. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków i/lub zdjęć załączonych do postępowania – wymaga się przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania. Zakres zamówienia ujęty jest w przedmiocie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach