AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/NDM/4620-7/2020: Przebudowa budynku hotelowego przy ul. Waldorffa 37 w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek internatowy dla tymczasowego zakwaterowania żołnierzy zawodowych – Zadanie WA W22 – Kompleksowe wykonanie stolarki okiennej na przebudowywanym obiekcie budowlanym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca kompleksowe wykonanie stolarki okiennej na przebudowywanym obiekcie budowlanym. Zamówienie obejmuje wykonania prac zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie: - dostawy i montażu okien drewnianych: • okna drewniane z nawiewnikami - kolor stolarki RAL 9016; • zestawy szybowe ze współczynnikiem przenikania ciepła U=0,9 W/m2K; - wykonania projektu organizacji robót i technologii oraz harmonogramu prac; - wykonania dokumentacji powykonawczej (4 egzemplarze w formie papierowej i elektronicznej). Zakres prac obejmuje także, usunięcie usterek i nieprawidłowości ujawnionych w czasie realizacji Umowy i Okresie Gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) określa dokumentacja (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) - załącznik nr 8 do SIWZ, która jest także podstawą do wyceny zamówienia. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów rozliczeniowych, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, którą należy uzupełnić i złożyć wraz z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie przegród budowlanych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w ciągach komunikacyjnych oraz wymiana bram przeciwpożarowych w garażu w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie
Dodano: 2024-01-18 - Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap I prace remontowe.
Dodano: 2023-11-24 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-11-23 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie
Dodano: 2023-10-27 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-10-17 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Legionowie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-09-02 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-07-13