Przetargi.pl
SVA/NDM/4620-117/17: Wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły antenowej na terenie 32 BLT Łask.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/NDM/4620-117/17: Wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły antenowej na terenie 32 BLT Łask.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły antenowej na terenie 32 BLT Łask , w tym: 1) Wykonanie niezbędnych demontaży elementów i urządzeń utrudniających montaż kopuły i ich ponowny montaż po zamontowaniu kopuły, 2) Dostawa i montaż kopuły z wyposażeniem gwarantującym spełnienie następujących wytycznych: a) Kształt kopuły nie powinien odbiegać wymiarami od przyjętych w projekcie, a siły pochodzące od parcia wiatru na kopułę nie mogą przekraczać następujących wielkości: – siła pozioma charakterystyczna parcia wiatru na kopułę: Wk = 8,0kN, – siła pozioma obliczeniowa parcia wiatru na kopułę: Wo = Wk x f = 8,0 x 1,5 = 12,0 kN, – ciężar kopuły w granicach: 8,0 – 10,0 kN. (p. p. 2.7.3 opisu do projektu Wykonawczego – cz. konstrukcyjna, oraz rysunki 5-k, 6-K i 1-K), b) Kopuła powinna być wyposażona w pręt odgromowy o długości 3,0 m i zainstalowaną na nim oprawą oświetlenia ostrzegawczego o parametrach nieodbiegających od podanych w projekcie. Konieczne jest zapewnienie możliwości bezpiecznej obsługi tego oświetlenia, a więc w górnej części poszycia kopuły należy wykonać wyłaz do obsługi światła oświetlenia ostrzegawczego, a maszt powinien być wyposażony w elementy do wpięcia szelek/pasa bezpieczeństwa (p. Projekt wykonawczy – cz. konstrukcyjna rys. nr 6-K), c) Wewnątrz kopuły należy poprowadzić zwód pionowy z przewodu miedzianego w osłonie z rury PVC oraz kable zasilania oświetlenia ostrzegawczego oraz wyprowadzić poprzez poszycie na zewnątrz kopuły a w części dolnej w taki sposób, aby elementy te były dostępne z pomostu (umożliwiały podłączenie zewnętrznej części instalacji zasilającej i odgromowej), d) Zastosowane urządzenie klimatyzacyjne musi zapewnić moc grzewczą i chłodniczą podaną w projekcie, a całkowita wysokość urządzenia nie może być większa niż 175 cm. W poszyciu czaszy należy zlokalizować otwory dla czerpni i wyrzutni o wymiarach dostosowanych do zastosowanych klimatyzatorów. Rurkę do odprowadzenia skroplin z klimatyzatorów wyprowadzić poza obrys tarasu; e) Wykonawca przedstawi rozwiązania warsztatowe w zakresie wykonania i montażu kopuły nad zestawem antenowym DB-110. 3) Uzyskanie wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami decyzji urzędowych dopuszczających do eksploatacji dostarczone oraz wbudowane przez Wykonawcę w ramach realizacji umowy urządzenia oraz materiały; 4) Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie programowego szkolenia obsług wykonanych i zainstalowanych systemów w oparciu o opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego plan szkolenia, instrukcje użytkowania, konserwacji i serwisowania oraz warunki gwarancyjne; potwierdzeniem przeprowadzenia szkolenia będzie protokół ze szkolenia podpisany przez szkolone osoby; 5) Przedstawienie instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego z urządzeń lub wyposażenia, które przekaże w dniu prowadzonego szkolenia Użytkownikowi; 6) Opracowanie rozliczenia inwestycji w rozbiciu na środki trwałe z podziałem na gestorów, zgodnie z decyzją Nr 435/MON z dnia 24 grudnia 2013 r. w sprawie określenia funkcji gestorów i centralnych organów logistycznych uzbrojenia i sprzętu wojskowego w resorcie obrony narodowej; 7) Wykonanie wszelkich prac, badań, sprawdzeń, ekspertyz i opracowań niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; 8) Rozruch obiektów i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia i ich obsługa do czasu protokolarnego przekazania do użytkowania; 9) Sporządzenie do przekazywanych urządzeń, wykazu ukompletowania zawierającego poszczególne dane identyfikacyjne, zgodnie ze wzorem przekazanym przez docelowego Użytkownika; 10) Wykonanie bezpłatnego serwisowania i konserwacji urządzeń, sprzętu i wyposażenia z uwzględnieniem warunków gwarancyjnych przez okres jednego roku od daty odbioru końcowego wraz z zapewnieniem niezbędnych do tych czynności materiałów eksploatacyjnych; 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 4 egz. zawierającej: karty katalogowe wraz z informacją o zamontowanym wyrobie, karty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancyjnymi producenta, aprobaty techniczne, atesty, świadectwa, deklaracje zgodności, certyfikaty oraz inne dokumenty potwierdzające wprowadzenie zastosowanych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach