Przetargi.pl
SVA/K/4620-47/2019: Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 Jarocin (zadanie nr 57003).

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-47/2019: Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 Jarocin (zadanie nr 57003).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej; Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej; Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabel/i elementów robót, której/ych wzór/y stanowi/ą załącznik/i nr 11.1, 11.2 i 11.3 do SIWZ. Informacje dodatkowe do opisu przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia): • Część dokumentacji projektowej jest niejawna, opatrzona klauzulą „Zastrzeżone” (Projekt zagospodarowania terenu). Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy. Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Kierownika Jednostki Organizacyjnej p. Marka Jassak (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: do pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Tomasz.maj@amwsinevia.pl, krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj tel. 606 478 749, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczególnych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach