Przetargi.pl
SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391). Inwestycja obejmuje swym zakresem dostosowanie obiektu dla potrzeb jednostki. Wykonanie obiektu zaprojektowano do obowiązujących przepisów oraz wymogów i potrzeb Użytkownika. Garaż B zaprojektowano w ustroju słupowo-szkieletowym z wypełnieniem ścian murowanych bloczkiem komórkowym kl. 500. Okna PCV, szyby dwukomorowe, zespolone. Konstrukcja dachu jest kratowa przykryta od spodu blachą termoizolacyjną od góry przykryty membraną. Garaż jest podzielony na trzy sektory. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część nr 1: roboty branży budowlanej Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ – załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45223100-7 montaż konstrukcji metalowych, 45261000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45262210-6 fundamentowanie, 45262300-4 betonowanie, 45262500-6 roboty murarskie i murowe, 45320000-6 roboty izolacyjne, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45443000-4 roboty elewacyjne Część nr 2: roboty branży sanitarnej Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ – załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Część nr 3: roboty branży elektrycznej i teletechnicznej Zakres zamówienia obejmuje roboty branży elektrycznej i teletechnicznej w zakresie garażu B oraz roboty branży teletechnicznej w zakresie garażu C1. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ – załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 10) są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysów ofertowych. Kosztorysy ofertowe mogą być sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Kosztorysy ofertowe mogą być sporządzone w wersji skróconej oraz posiadać mają wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: ze względu na rozbudowę już zabudowanych i uruchomionych systemów sygnalizacji pożaru oraz telewizyjnego systemu nadzoru Zamawiający wymaga, aby materiały były kompatybilne z zaprojektowanymi i już zabudowanymi, a określone parametry są to minimalne wymagane przez Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Część dokumentacji projektowej opatrzona jest klauzulą „zastrzeżone”; szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy. Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Dyrektora Wydziały Realizacji KZB Krotoszyn – p. Tomasza STARZAKA na adres ul. 56-Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12, 63-700 Krotoszyn (dopuszcza się również w formie e-mail: krotoszyn@amwsinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930. Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, 45312100-8 instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45312200-9 instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w SIWZ lub na dowolnie wybraną część tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Dla części 1: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); Dla części 2: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); Dla części 3: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S. A. Oddział Krotoszyn nr 68 1240 6292 1111 0010 3708 7291 z dopiskiem: SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391). Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05 - 100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, kancelaria I p. (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wymagane jest aby wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach (formie niepieniężnej), zostało załączenie do oferty w formie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, z zastrzeżeniem, że dokument powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji/poręczenia. W tym zakresie zastosowanie znajduje opinia Urzędu Zamówień Publicznych dostępna pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0022/37732/opinia-dot.-wadium-elektronizacja-17.10.2018.pdf. W przypadku braku możliwości odczytania pliku stanowiącego wadium (wniesionego w formie innej niż pieniądz), z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Zamawiającego, spowodowanych przesłaniem pliku np. uszkodzonego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przesłanie pliku technicznie sprawnego (np. nieuszkodzonego). 8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy bezwarunkowo i nieodwołanie, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 3: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się aktualną koncesją organu koncesyjnego MSWiA (MSW) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych – zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach