Przetargi.pl
SVA/K/4620-12/2019: Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku PKT w ramach rozbudowy PST-2 pod moduł REGINA dla potrzeb J.W. 4408 Sulechów (zadanie 24393)

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-12/2019: Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku PKT w ramach rozbudowy PST-2 pod moduł REGINA dla potrzeb J.W. 4408 Sulechów (zadanie 24393)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku PKT w ramach rozbudowy PST-2 pod moduł REGINA dla potrzeb J.W. 4408 Sulechów. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca podstawą do wyceny zamówienia oraz przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Uwaga: przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie całości instalacji teletechnicznych objętych projektem wykonawczym z wyłączeniem wykonania kanalizacji kablowej i robót ziemnych w układaniu kabla telekomunikacyjnego do budynku nr 13, dostawy urządzeń, montażu wraz podłączeniem do proj. switch-y (w szafie PDa lub odpowiednich skrzynek kablowych SK)., konfiguracji oraz prób funkcjonalnych Telewizyjnego Systemu Nadzoru w zakresie urządzeń prod. Pelco by Schneider Electric tj. Wykaz urządzeń i materiałów TSN nie wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ (w tabelce excel). W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 3 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), koszty udziału w czynnościach odbiorowych . Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Wymagana wycena w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), tabelę elementów scalonych, rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: dokumentacja projektowa – za wyjątkiem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – jest niejawna, objęta klauzulą „ZASTRZEŻONE”. Szczegółowe wymagania względem Wykonawcy w zakresie ochrony informacji niejawnych określa załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach