Przetargi.pl
SVA/K/4620-10/2020: Wykonanie robót branży budowlanej w ramach termomodernizacji budynku nr 18 na terenie JW 2423 w Żaganiu (zadanie nr 24475).

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-10/2020: Wykonanie robót branży budowlanej w ramach termomodernizacji budynku nr 18 na terenie JW 2423 w Żaganiu (zadanie nr 24475).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży budowlanej w ramach termomodernizacji budynku nr 18 na terenie JW 2423 w Żaganiu. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót (w formacie ath i pdf) stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, a także OPU – załącznik nr 2 do umowy. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: hydroizolacji poziomej i pionowej, opaski żwirowej wokół budynku, nowych dojść do budynku z kostki brukowej. Dokumentację projektową wykraczającą poza przedmiot zamówienia należy traktować informacyjnie. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót, a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie pozycji kosztorysowych ujętych w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji szczegółowej (z wyszczególnieniem robocizny, materiału i sprzętu w pozycji kosztorysowej wraz z ich nakładami), a także musi posiadać: wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), tabelę elementów scalonych, rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: bez zgody Zamawiającego nie można zmieniać pozycji KNR oraz ich ilości i jednostki miary, natomiast dopuszczalna jest zmiana nakładów robocizny, materiałów i sprzętu w danej pozycji jednak Wykonawca musi pamiętać, że rozliczenie za wykonane roboty następuje kosztorysem powykonawczym z ryczałtowymi cenami jednostkowymi jak w kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w PKO SA O/Krotoszyn nr 68 1240 6292 1111 0010 3708 7291, z adnotacją: Wadium na SVA/K/4620-10/2020: Wykonanie robót branży budowlanej w ramach termomodernizacji budynku nr 18 na terenie JW 2423 w Żaganiu (zadanie nr 24475). Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05 - 100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, w kancelarii I piętro (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7.W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wymagane jest aby wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach (formie niepieniężnej), zostało załączenie do oferty w formie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, z zastrzeżeniem, że dokument powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji/poręczenia. W tym zakresie zastosowanie znajduje opinia Urzędu Zamówień Publicznych dostępna pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0022/37732/opinia-dot.-wadium-elektronizacja-17.10.2018.pdf. W przypadku braku możliwości odczytania pliku stanowiącego wadium (wniesionego w formie innej niż pieniądz), z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Zamawiającego, spowodowanych przesłaniem pliku np. uszkodzonego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przesłanie pliku technicznie sprawnego(np. nieuszkodzonego). 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy bezwarunkowo i nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy, w tym: 1)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w ust. 11 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, w tym: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeniach potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach