Przetargi.pl
SVA/J/4620-73/2020: Przebudowa części budynku wraz z kompleksową termomodernizacją na potrzeby internatu: Lubliniec ul. 74 GPP 3 – OK Q52 - załadunek, wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2021-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/J/4620-73/2020: Przebudowa części budynku wraz z kompleksową termomodernizacją na potrzeby internatu: Lubliniec ul. 74 GPP 3 – OK Q52 - załadunek, wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku wraz z kompleksową termomodernizacją na potrzeby internatu: Lubliniec ul 74 GPP 3 – OK Q52. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: załadunek, wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych kod 170904, 170107, 170604, 170201 z terenu budowy znajdującej się przy ul. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 3 w Lublińcu zad OK Q 52. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym, ceny jednostkowe powinny zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie, w trakcie trwania Umowy, prawo niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy lub możliwość zwiększenia do 50% zakresu przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy. Odbiorca odpadów musi podać w formularzu ofertowym w pkt 4 ( Załącznik nr 1 do SIWZ) własny numer rejestrowy BDO w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami. 2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, kierowców oraz innych pracowników skierowanych do załadunku i wywozu odpadów w ramach realizacji przedmiotu umowy, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach