Przetargi.pl
SVA/J/4620-59/2020: „OK Q52 - Przebudowa części budynku wraz z kompleksową termomodernizacją na potrzeby internatu: Lubliniec ul. GPP 3”. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/J/4620-59/2020: „OK Q52 - Przebudowa części budynku wraz z kompleksową termomodernizacją na potrzeby internatu: Lubliniec ul. GPP 3”. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie części budynku wraz z kompleksową termomodernizacją na potrzeby internatu: Lubliniec ul. GPP3. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, tj.: Część I: Wykonanie instalacji wod-kan, hydrantowej, c.o. i c.t., kotłowni z instalacją gazu w ramach zadania OK Q52 Lubliniec – internat. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - instalacji wody zimnej i ciepłej; - instalacji hydrantowej; - instalacji kanalizacji; - kotłowni gazowej; - instalacji gazu; - instalacji c.o. i c.t; - odbiór urządzeń kotłowni przez UDT; - wykonanie instrukcji obsługi kotłowni; - robót budowlanych pomocniczych wraz z utylizacją gruzu; - wykonanie prób, pomiarów, przeszkolenie użytkownika; - serwisowanie i konserwacja zamontowanych urządzeń instalacji wraz z zapewnieniem niezbędnych do tych czynności materiałów eksploatacyjnych przez cały okres udzielonej gwarancji – bezpłatnie. Część II: Wykonanie instalacji wentylacji w ramach zadania OK Q52 Lubliniec - internat. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - instalacji wentylacji; - robót budowlanych pomocniczych wraz z utylizacją gruzu; - wykonanie prób, pomiarów, uruchomienie instalacji i przeszkolenie użytkownika; - serwisowanie i konserwacja zamontowanych urządzeń instalacji wentylacji wraz z zapewnieniem niezbędnych do tych czynności materiałów eksploatacyjnych przez cały okres udzielonej gwarancji – bezpłatnie; - w zakresie Wykonawcy przeszkolenie użytkownika. Na wszystkie dostarczone materiały, urządzenia w części I, II zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu (najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót budowlanych) informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja (dokumentacja techniczna i przedmiary robót, przedmiary robót są wiążące) - załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Część I: 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł 00/100); Część II: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach