AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2019-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-44/2019: Wykonanie instalacji sanitarnych dla budynku biurowego zlokalizowanego w Jarosławiu przy ul. 3-go Maja 80 d: Cześć I – Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; Część II - Wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej wraz z kotłownią. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych dla budynku biurowego zlokalizowanego w Jarosławiu przy ul. 3-go Maja 80 d: Cześć I – Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; Część II - Wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej wraz z kotłownią. W zakres zamówienia Części I wchodzi wykonanie: - instalacji wentylacji mechanicznej; - instalacji klimatyzacji; - robót budowlanych pomocniczych; - uruchomienie wszystkich instalacji i przeszkolenie użytkownika; - serwisowanie i konserwacja zamontowanych urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przez cały okres udzielonej gwarancji-bezpłatnie. W zakres zamówienia Części II wchodzi wykonanie: - instalacji gazowej wewnętrznej niskiego ciśnienia; - kotłowni gazowej; - instalacji odprowadzenia spalin; - robót budowlanych pomocniczych; - uruchomienie wszystkich instalacji i przeszkolenie użytkownika; - serwisowanie i konserwacja zamontowanych urządzeń kotłowni gazowej przez cały okres udzielonej gwarancji-bezpłatnie. Na wszystkie dostarczone materiały, urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu (najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót budowlanych) informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz wymagane materiały określa/ją dokumentacja i przedmiar/y robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, Załączone przedmiary należy traktować jako pomocnicze i nie sugerować się podczas wyceny, jako podstawę wyceny należy przyjąć projekty budowlane i wykonawcze. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys/y ofertowy/e w formie uproszczonej i złożyć go/je jako załącznik/i do oferty. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, na wykonanie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu szczegółowego i dołączenia go do umowy. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w SIWZ lub na dowolnie wybraną część tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). - dla części zamówienia nr 2: 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16