AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-27/2020: „Budowa przyłącza średniego napięcia wraz z przebudową istniejącej stacji transformatorowej – etap I” na zadaniu 01673 Nowe Miasto nad Pilicą. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa przyłącza średniego napięcia wraz z przebudową istniejącej stacji transformatorowej – etap I” na zadaniu 01673 Nowe Miasto nad Pilicą. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - rozbudowa stacji ST8A - mosty kablowe: SN – Transformator; nN – Transformator ST8A - instalacja elektryczna stacji transformatorowej – osprzęt ST8A - instalacja elektryczna stacji transformatorowej – uziemienia ST8A - roboty dodatkowe (prace geodezyjne, dokumentacja powykonawcza) - złącze pomiarowe - instalacja elektryczna złącza – osprzęt - instalacja elektryczna stacji złącza – uziemienia - linie kablowe SN zasilania podstawowego oraz rezerwowego do złącza pomiarowego (od ZK PGE) - linia kablowa zas. podstawowego i rezerwowego od złącza do stacji ST8A - przeciski na trasie kablowej od złącza do stacji ST8A - uruchomienie instalacji i przeszkolenie Użytkownika - serwisowanie i konserwacja zamontowanych urządzeń przez cały okres udzielonej gwarancji- bezpłatnie Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wszelkich prób końcowych i własnym staraniem i na własny koszt uzyska niezbędne uzgodnienia, opinie i postanowienia, które mogą okazać się konieczne przed przystąpieniem do robót takie jak np.: - uzgodnienie zastępczej organizacji ruchu, - uzgodnienia z operatorem sieci dystrybucji energii elektrycznej, - uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. p.poż, - uzgodnienie BHP, - uzyskanie operatu dendrologicznego, - inwentaryzacja geodezyjna przed rozpoczęciem robót, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Na czas prowadzonych prac Wykonawca musi na własny koszt zapewnić tymczasową instalację zasilania odbiorów. Należy wykonać instalację tymczasowego zasilania oraz zapewnić bezprzerwowe zasilanie odbiorów podłączonych do stacji transformatorowej ST8A oraz do odbiorów zasilanych ze stacji operatora systemu dystrybucyjnego. Serwisowanie zamontowanych urządzeń przez cały okres obowiązującej Gwarancji zapewnia Wykonawca. Serwis ma zostać wykonany przez firmę specjalistyczną, która sprzedała urządzenie Wykonawcy lub przez inną firmę serwisową posiadającą uprawnienia producenta urządzeń. Czynności serwisowe, to czynności związane z czyszczeniem, konserwacją i okresową regulacją urządzeń, zgodnie z wytycznymi podanymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. Obsługę geodezyjną zapewnia Wykonawca. Materiały pozyskane z rozbiórek Wykonawca zutylizuje/zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. W zakresie Wykonawcy jest uruchomienie i przeszkolenie Użytkownika w zakresie wszystkich systemów objętych umową. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, warunki przyłączenia dla linii podstawowej oraz rezerwowej oraz przedmiar robót), stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys skrócony z zestawieniem RMS i złożyć go jako załącznik do oferty. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone zgodnie przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy zł 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04 - Prace zabezpieczające i osuszające podziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
Dodano: 2024-07-04 - Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
Dodano: 2024-07-04 - Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
Dodano: 2024-07-03 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-03