Przetargi.pl
SVA/G/4620-39/2019: Dostawa wyposażenia biurowego oraz artykułów łazienkowych na potrzeby przebudowy budynku szkoleniowego nr 31 w Toruniu – zadanie 11692.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/G/4620-39/2019: Dostawa wyposażenia biurowego oraz artykułów łazienkowych na potrzeby przebudowy budynku szkoleniowego nr 31 w Toruniu – zadanie 11692.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa SVA/G/4620-39/2019: Dostawa wyposażenia biurowego oraz artykułów łazienkowych na potrzeby przebudowy budynku szkoleniowego nr 31 w Toruniu – zadanie 11692. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany i będzie odpowiadać obowiązującym polskim normom. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym dostawę wraz z rozładunkiem i montażem zamówienia w Toruniu. Kolorystyka wyposażenia może odbiegać od wyznaczonej w projekcie i zostanie ostatecznie ustalona po wyborze oferty na podstawie dostarczonych na budowę wzorników. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany i będzie odpowiadać obowiązującym polskim normom. Miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa w Toruniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 15% zakresu Przedmiotu Umowy określonego w tabeli elementów rozliczeniowych stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy lub możliwość zwiększenia do 15% zakresu Przedmiotu Umowy określonego w tabeli elementów rozliczeniowych stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić tabelę elementów rozliczeniowych zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i złożyć ją jako załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S. A. Oddział Gniezno nr: 46 1240 6292 1111 0010 3708 7493, z adnotacją: Wadium na SVA/G/4620-39/2019: Dostawa wyposażenia biurowego oraz artykułów łazienkowych na potrzeby przebudowy budynku szkoleniowego nr 31 w Toruniu – zadanie 11692. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05 - 100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, w kancelarii na pierwszym piętrze (od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach