Przetargi.pl
Sukcesywny zakup paliwa w systemie bezgotówkowym dla potrzeb samochodów służbowych Warmińsko – Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie w latach 2018 – 2021

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-356 Olsztyn, Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 357 684 , fax. 895 357 684
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
    Jagiellońska 91
    10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 357 684, fax. 895 357 684
    REGON: 519653022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-modr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup paliwa w systemie bezgotówkowym dla potrzeb samochodów służbowych Warmińsko – Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie w latach 2018 – 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnych na potrzeby Warmińsko – Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa E-95, E-98 oraz olej napędowy. Zakup paliwa będzie dokonywany w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju. 2. Benzyna bezołowiowa oraz olej napędowy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680). 3. Szacunkowe zamówienie obejmować będzie zakup: a) benzyny bezołowiowej E-95 w ilości 3 652,50 litrów/rok b) benzyny bezołowiowej E-98 w ilości 3 652,50 litrów/rok c) oleju napędowego w ilości 6 241,00 litrów/rok d) oleju napędowego wzbogaconego dodatkowymi uszlachetniaczami w ilości 6 241,00 litrów/rok 4. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej E-95 i E-98, oleju napędowego oraz oleju napędowego wzbogaconego dodatkowymi uszlachetniaczami. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówień w stosunku do zapotrzebowania. 6. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości niż w skazane w pkt 3., Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego 7. Bezgotówkowy zakup paliwa będzie dokonywany w okresie od dnia 20.04.2018 r. do dnia 19.04.2021 r. 8. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 9. Wykaz pojazdów należących do Zamawiającego, do których mają być wydane elektroniczne karty flotowe lub równoważne stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zmiana załącznika nie będzie powodowała konieczności aneksowania umowy, a o każdej zmianie wykazu pojazdów Wykonawca będzie poinformowany w formie pisemnej. 10. Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu elektroniczne karty flotowe lub równoważne, wystawione na numer rejestracyjny pojazdu umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na terenie całego kraju. 11. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 12. Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku zakupu nowego samochodu lub w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty. Opłata za karty zamienne wniesiona będzie przez Zamawiającego według obowiązujących cen ustalonych przez Wykonawcę. 13. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej w momencie zakupu na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy. 14. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa, ceny 1 litra, wartości zakupu. Zestawienie to będzie dołączane do faktur. 15. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie 2 faktur w miesiącu: 1-15 dzień miesiąca i 16 – ostatni dzień miesiąca, w terminie 21 dni od daty sprzedaży. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 16. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości paliw wskazanych w SIWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 17. Dojazd pojazdów do stacji lub punktu sprzedaży paliw Wykonawcy nie może być większy niż 10 km od miejsca garażowania tj. Olsztyn ul. Jagiellońska 91, Olecko ul. Kolejowa 31 (w przypadku ewentualnej modernizacji danej stacji Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na obrót paliwami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: nazwę (firmy) oraz adres wykonawcy, łączną cenę ofertową brutto oraz inne informacje odnoszące się do kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty wzoru stosowanej przez Wykonawcę umowy oraz ogólnych warunków umowy jeżeli takie są stosowane przez podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach