Przetargi.pl
Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Urzędu Gminy w Osjakowie w 2012 roku

Urząd Gminy w Osjakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8423391 , fax. 043 8423391
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Osjakowie
    ul. Targowa 26 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 043 8423391, fax. 043 8423391
    REGON: 00054598100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Urzędu Gminy w Osjakowie w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Urzędu Gminy w Osjakowie w 2012 roku. Zakup polegał będzie na zasadzie tankowań pojazdów i sprzętu Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy, przez uprawnionych pracowników Zamawiającego. Zakup paliw szacowany jest na: - olej napędowy (ON) - 36 000 l - etylina bezołowiowa Pb 95 - 1 650 l. Wykonawca zapewnia możliwość tankowania pojazdów i sprzętu codziennie. Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą właściwości fizykochemiczne, które gwarantują odpowiednią jego jakość, poprzez spełnienie wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008r.w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441), jak również zgodnych z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe paliw płynnych. Zamawiający w przypadku powzięcia wątpliwości, co do odpowiedniej z normami jakości paliwa, zleci wykonanie jakości badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności jakości badanego paliwa z obowiązującymi normami, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Zakup będzie dokonywany bezgotówkowo. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokument wydania paliwa, który będzie zawierał: a) pieczęć wykonawcy i podpis pracownika wydającego paliwo b) markę i numer rejestracyjny pojazdu, c) datę zakupu, d) rodzaj i ilość wydanego paliwa wyrażoną w litrach, e) nazwisko i podpis pobierającego paliwo. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Do każdej faktury musi być dołączony dokument wydania paliwa. Faktury będą płatne na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na wskazany rachunek bankowy. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pracowników, którzy będą upoważnieni do pobierania paliwa oraz wykaz sprzętu. Wykonawca musi posiadać co najmniej 1 stację paliw w miejscowości Osjaków. Zamawiający może wydzierżawić Wykonawcy teren do zorganizowania miejsca tankowania pojazdów. Koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu paliwa zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach