Przetargi.pl
Sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu będących w użytkowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu będących w użytkowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych w formie bezgotówkowej za pomocą wydanych kart paliwowych, na stacjach paliw Wykonawcy, z podziałem na 2 części: Część 1 to sukcesywny zakup paliw płynnych w szacunkowej ilości: 1/ Olej napędowy - 13 000,00 L 2/ Benzyna bezołowiowa - 900,00 L 3/ Gaz (LPG) - 3 000,00 L dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku. Część 2 to sukcesywny zakup paliw płynnych w szacunkowej ilości: 1/ Olej napędowy - 12 000,00 L 2/ Benzyna bezołowiowa - 2 100,00 L dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni. Podane powyżej ilości są szacunkowe i stanowią górną granicę, do jakiej zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw płynnych. Ilości te mogą ulec pomniejszeniu, ze względu na faktyczne zapotrzebowanie zamawiającego bez jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Maksymalna odległość między bazą, na której znajdują się samochody służbowe oraz sprzęt, tj. Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku, z siedzibą ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck oraz Obwód Drogowy Nr 2 w Przystajni, z siedzibą ul. Targowa 18, 42-141 Przystajń a stacją paliw, ze względów ekonomicznych nie może być większa niż 15 km. Paliwa płynne muszą być zdatne do użytku, zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych, a przede wszystkim muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy: dla oleju napędowego (ON) - PN-EN 590 + A1:2011 dla benzyny bezołowiowej (Pb) - PN-EN 228:2013 dla LPG - PN-EN 589+A1:2012 Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zawartej umowy do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliwa na każde żądanie Zamawiającego. Informacje dodatkowe: Paliwa płynne będą tankowane do zbiorników pojazdów w wybranej stacji paliw, a w przypadku zaopatrzenia sprzętu w paliwo do kanistrów. Rozliczenia za zatankowane paliwa będą następować w oparciu o dzienne ceny sprzedaży obowiązujące w dacie poszczególnych tankowań pomniejszone o stały upust oferowany przez wykonawcę od zakupu każdego litra paliwa. Rozliczenie zakupów paliw dokonywane będzie dwa razy w miesiącu i obejmować będzie okresy rozliczeniowe trwające: od pierwszego do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 dnia do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Faktury VAT za transakcje bezgotówkowe dokonane przez zamawiającego z użyciem kart paliwowych wystawiane będą przez wykonawcę, w terminie 7 dni po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty sprzedaży w formie przelewu na konto wykonawcy wskazane na fakturze. Do faktury powinien zostać załączony wykaz wartości sprzedawanego paliwa wg klasyfikacji na samochody osobowe/ciężarowe/sprzęt, z podaniem następujących danych: - nazwa produktu /rodzaj paliwa/ - nr rej. pojazdu - nr karty paliwowej - miejscowość; numer stacji, na której dokonano zakupu paliwa - data i godzina dokonania zakupu paliwa - ilość zakupionego paliwa - cena jednostkowa /za 1 l/ - stawka VAT - wartość brutto - wartość VAT - wartość netto Wybrany wykonawca zobowiązany jest wystawić i dostarczyć w terminie do 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy karty paliwowe dla każdego pojazdu, będącego w użytkowaniu Obwodu Drogowego, wskazując na nich numer rejestracyjny pojazdu. Ponadto wykonawca wystawi karty paliwowe na sprzęt dla Obwodu Drogowego Nr 1 i Obwodu Drogowego Nr 2. Karty paliwowe muszą być ważne i umożliwiać bezgotówkowy zakup paliw płynnych przez cały okres obowiązywania umowy. Na wniosek zamawiającego, wykonawca w terminie do 15 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez zamawiającego, wystawi i dostarczy dodatkowe karty do nowo zakupionych samochodów oraz w przypadku zmiany danych na wydanych kartach paliwowych. W przypadku, gdy karty paliwowe będą źle funkcjonować z winy wykonawcy, jest on zobowiązany w terminie do 15 dni roboczych od zawiadomienia o tym fakcie, wydać duplikat karty. Wykonawca wydać będzie duplikaty kart utraconych w terminie do 15 dni roboczych od otrzymania przez zamawiającego wniosku o wydanie kart. Za wydanie kart paliwowych oraz kolejnych kart paliwowych na wniosek zamawiającego w okresie realizacji zamówienia, wykonawca nie będzie naliczał żadnych opłat. O utracie karty paliwowej przez pracownika zamawiającego /kradzież, zagubienie/, zamawiający powiadomi wykonawcę faksem lub telefonicznie na wskazany przez niego numer. Wykonawca po otrzymaniu powiadomienia o zagubieniu lub kradzieży karty zablokuje natychmiastowo możliwość realizacji zakupów bezgotówkowych za pomocą tej karty. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za zakupy bezgotówkowe za pomocą utraconej karty po powiadomieniu wykonawcy o utracie karty. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: upust od ceny jednostkowej brutto za 1 litr
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach