Przetargi.pl
Sukcesywny zakup paliw oraz dodatków chemicznych w systemie sprzedaży bezgotówkowej

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup paliw oraz dodatków chemicznych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych (benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON oraz dodatków chemicznych do paliw) do samochodów służbowych Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie kraju w systemie rozliczeń bezgotówkowych (kart flotowych). 2. Zapotrzebowanie na paliwa w ciągu 12 miesięcy oparte jest na przewidywaniach związanych z dotychczasową działalnością Zamawiającego i określa się w ilościach: a) Olej napędowy: 45510 litrów, b) Benzyna bezołowiowa Pb95: 600 litrów, c) Dodatki chemiczne do paliw (dodatek do paliwa Olej Napędowy stosowany w branży motoryzacyjnej jako reduktor w celu rozłożenia w katalizatorze SCR szkodliwych dla środowiska tlenków azotu): 310 litrów. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb95, dodatku chemicznego oraz oleju napędowego. 3. Zamawiający wymaga, aby sprzedaż i ewidencja paliwa odbywała się w systemie elektronicznych kart paliwowych, zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa. Planowana ilość potrzebnych kart paliwowych 6 sztuk, z czego 3 sztuki kart przypisane będą do numeru rejestracyjnego pojazdu, a 3 sztuki kart przypisane będą do imienia i nazwiska (osoby). W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany samochodów lub utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi nieodpłatnie karty dodatkowe lub zamienne. Wydanie pierwszych i kolejnych kart paliwowych oraz ich obsługa w trakcie realizacji umowy odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Karty te muszą być zabezpieczone poufnym kodem PIN. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III.2. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli: - posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogiem ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 755 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (załączone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach