Przetargi.pl
Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Zamawiającego. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego zimowego dla pracowników Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres zapotrzebowania wraz z opisami technicznymi przedmiotu zamówienia, zawierają analogicznie załączniki nr 1a i 1b. 2.1. Wskazanie przez zamawiającego nazwy producenta/artykułu ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków i wymogów określających przedmiot zamówienia Zamawiający żąda: 3.1. Dostarczenia próbek w postaci wzorów asortymentu towaru, które będą oceniane przez Zamawiającego. 3.2. Przedstawienia dokumentów określających typ, parametry i opis techniczny zastosowanych materiałów oraz dokumentów określających wszystkie wymagane parametry obuwia pozwalające na jednoznaczne potwierdzenie spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji postępowania oraz jego identyfikację. a) Dokumenty potwierdzające typ, skład i gramaturę materiałów w formie atestu, certyfikatu lub świadectwa jakości dla oferowanych próbek. b) Dla pozostałych, opisanych w załączniku nr 1a i/lub 1b wymogów, Wykonawca dostarczy inne, niż opisane powyżej, dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego, np. karty katalogowe produktu lub kartę charakterystyki lub oświadczenie producenta itp. c) Wszystkie przedstawione dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną. 4. Wymagania ogólne do powyższych zadań zawiera załącznik nr 1. 5. Tabelę rozmiarów zawiera załącznik nr 1c. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np. dostawę do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 6.1. Próbki (wzory) towarów wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza pozostają w siedzibie zamawiającego przez cały okres trwania umowy, jako uzgodniony wzorzec towarów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 9. Prawo opcji. 9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do 25% wartości zawartej umowy. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej opisanych. 9.2. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia swojego zapotrzebowania. 9.3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku do umowy (załącznik do oferty: Opis i kalkulacja). 9.4. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 9.5. Zamawiający, w terminie 10 dni od dnia planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 9.6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 9.7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 18830000-6 Obuwie ochronne 18812000-4 Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość punktów uzyskana z oceny próbek
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach