Przetargi.pl
Sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2020/2021

Gmina Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
    ul. Kościuszki
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
    REGON: 79067109900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk. 3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części: - Część 1. Dostawa oleju opałowego lekkiego - Część 2. Dostawa węgla kamiennego w kostkach - Część 3. Dostawa pelletu Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. Część 1 - Dostawa oleju opałowego lekkiego Olej opałowy lekki spełniający poniższe wymagania i odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm o parametrach: wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 KJ/kg, gęstość w temperaturze 15°C max. 860 kg/m3, temperatura zapłonu min. 56°C, zawartość siarki max. 0,10 % (m/m), temperatura płynięcia max. -20°C, zawartość wody max. 200 Mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 Mg/kg, pozostałość po spopieleniu max. 0,01% do trzech szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2020/2021 w ilości: 1) ZSS w Stradunach - 40 000 litrów 2) ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej - 36 000 litrów 3) SP w Woszczelach - 18 000 litrów Razem 94 000 litrów Część 2. Dostawa węgla kamiennego w kostkach Węgiel kamienny kostka odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm o następujących parametrach: wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg, zawartość popiołu do 6,0 %, zawartość siarki do 0,4 % wilgotność poniżej 10 %. do dwóch szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2020/2021 w ilości: SP w Rękusach - 25 ton – dostawy po 5 ton SP w Woszczelach - 3 tony Razem - 28 ton Część 3. Dostawa pelletu Paliwo drzewne pellet wyprodukowany z drzewa liściastego, w workach po 15 kg na palecie o parametrach: wartość opałowa minimum 18 GJ/t, zawartość popiołu do 0,5 %, zawartość siarki do 0,08 %, wilgotność do 8 %, przekrój 6 mm, klasy A1 lub DIN PLUS do dwóch szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2020/2021 w ilości: 1) SP w Mrozach Wielkich - 28 ton – w dwóch dostawach po 14 ton 2) SP w Chełchach - 30 ton – w trzech dostawach po 10 ton Razem 58 ton 1) Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej niż 10% ww. ilości. 2) Dostawy do ww. szkół będą realizowane środkami transportu i na koszt Wykonawcy. Wykonawca na własny koszt zapewni rozładunek opału do miejsca składowania wskazanego przez jednostkę. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem dostarczonego opału do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania oleju opałowego zgodnie z wymogami przepisów prawa. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiłyby podczas tankowania z jego winy. 5) Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6) Wykonawca do każdej dostawy dołączy protokół odbioru opału zgodnie z wzorem załącznika do umowy wraz z certyfikatem jakości. 7) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie lub przez e-mail. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 2 dni robocze (nie uwzględnia się sobót i dni wolnych od pracy). 8) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 9)Olej opałowy dostarczany będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. Przewiduje się dostawy raz na dwa miesiące. 10) Przewiduje się po dwie dostawy pelletu doSP w Mrozach Wielkich, trzy dostawy do SP w Chełchach i pięć dostaw po 5 ton węgla do SP w Rękusach, jedną dostawę 3 tony do SP w Woszczelach. 11) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenie bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 12) Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty uznania reklamacji. 13) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom wskazanym w SIWZ. 14) Do odbioru dostarczanego opału upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 15) Pierwsza dostawa oleju opałowego do szkół w cenie złożonej oferty. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 16)Cena węgla i pelletu będzie niezmienna w całym okresie ważności oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45 ust. 6 przed upływem terminu składania ofert. Część 1. Dostawa oleju opałowego lekkiego – 4.000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące zł brutto) Część 2. Dostawa węgla kamiennego w kostkach – 500,00 zł brutto (słownie: pięćset zł brutto) Część 3. Dostawa pelletu – 1000,00 zł brutto (słownie: tysiąc zł brutto) 2. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, musza być przypisane do konkretnego postepowania. W gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty - albo opisowo albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2020/2021, część ……. zamówienia.”. Dokument ten należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr PKO S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 na adres Urząd Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk z dopiskiem „Sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2020/2021, część ……. zamówienia”, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (dotyczy zakupu oleju opałowego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę winien w szczególności określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach