Przetargi.pl
Sukcesywny zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grzewczych jednostek organizacyjnych Gminy Łochów

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grzewczych jednostek organizacyjnych Gminy Łochów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywny zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grzewczych jednostek organizacyjnych Gminy Łochów. 2. Zamawiający – Gmina Łochów podpisze jedną umowę i będzie Nabywcą na fakturach, natomiast poszczególne jednostki wskazane w Rozdziale III ust. 3 SIWZ będą Odbiorcami i płatnikami. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup oleju opałowego w okresie realizacji zamówienia wynosi około 240.500 litrów, w tym: 1) Odbiorca-Płatnik: Urząd Miejski w Łochowie: a) blok socjalny w Łopiance: 44.000 litrów, b) świetlica wiejska w Łazach: 2.800 litrów, c) świetlica Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrówku: 8.200 litrów; 2) Odbiorca Płatnik: Samorządowy Dom Pomocy Społecznej „Pogodnej Starości”: 42.000 litrów; 3) Odbiorca-Płatnik: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Łochowie: 47.100 litrów; 4) Odbiorca-Płatnik: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie: 74.300 litrów; 5) Odbiorca-Płatnik: Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Gwizdałach: 22.100 litrów. 4. Ilości oleju opałowego wskazane w Rozdziale III ust. 3 SIWZ zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia oleju przez poszczególnych Odbiorców i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości oleju faktycznie zakupionego przez Odbiorców w toku realizacji umowy zawartej w wyniku przedmiotowego zamówienia publicznego. 5. Rzeczywista ilość zakupionego oleju będzie wynikać z aktualnych potrzeb Odbiorców w okresie realizacji umowy. 6. Dostawy oleju opałowego odbywały się będą sukcesywnie w dostawach częściowych na podstawie jednostronnych dyspozycji Odbiorców składanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej określających ilość oraz miejsce dostawy. 7. Olej opałowy musi posiadać właściwości fizyko-chemiczne określone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opałowe” dla gatunku L-1, tj. nie gorsze niż: 1) gęstość w temperaturze 15 st. C nie wyższa niż 860 kg/m³; 2) wartość opałowa min. 42,6 Mj/kg; 3) temperatura zapłonu min. 46 st. C; 4) pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej nie wyższa niż 0,3% m/m; 5) pozostałość po spopieleniu max. 0,01 % m/m; 6) zawartość siarki max. 0,15 % m/m; 7) lepkość kinetyczna w temperaturze 20 st. C max 6 mm 2/s; 8) temperatura płynięcia max. – 20 st. C. 8. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w sposób określony we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 2) każdy z Wykonawców musi spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ, jeżeli będzie wykonywał czynności objęte koncesją, 3) każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SIWZ musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) wypełniony Formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 6) wyjaśnienie uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w Rozdziale XII ust. 5 SIWZ - jeżeli dotyczy, w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach