Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
ul. Młynowa 29 29
15-404 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny wywóz odpadów komunalnych z posesji siedziby i Inspektoratów Oddziału ZUS w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz odpadów stałych oznaczonych wg obowiązującego katalogu odpadów jako niesegregowane odpady komunalne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206), z wymienionych posesji w podziale na 8 niżej wymienionych części: I część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku przy ul. Młynowej 29, łącznie z dzierżawą zakrytego kontenera na nieczystości typu KP-7 przystosowanego do zamykania klap na kłódkę; II część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10 A, łącznie z dzierżawą zakrytego pojemnika PA 1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę; III część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29, łącznie z dzierżawą zakrytego pojemnika PA 1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę; IV część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 oraz posesji Regionalnego Ośrodka Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2, łącznie z dzierżawą dwóch zakrytych kontenerów typu KP-7, przystosowanych do zamykania klap na kłódki; V część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33, łącznie z dzierżawą zakrytego pojemnika na nieczystości typu PA 1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę i z drugiego analogicznego pojemnika przeznaczonego do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie (makulatura); VI część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w ZUS w Sokółce przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38 C, łącznie z dzierżawą zakrytego pojemnika PA 1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę; VII część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5 z pojemnika PM 1100 będącego własnością ZUS; VIII część zamówienia: wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wysokiem Mazowieckiem Pl. Odrodzenia 5, z pojemnika PM1100 będącego własnością ZUS. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres zamówienia w danej części. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a w szczególności uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., nr 236, poz. 2008 z późn. zm); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata nastąpi na zasadach określonych we wzorze umowy; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., nr 236, poz. 2008 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPZOZ/olej opałowy/07/16/PN
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę oleju opałowego do komunalnych kotłowni olejowych na terenie Gminy Czyżew w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - dostawy oleju opałowego dla Gminy Grajewo w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa oleju opałowego w ilości około 172.000 litrów w sezonie grzewczym 2016/2017 i 2017/2018 dla potrzeb gminy Śniadowo
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 45 000 litrów do kotłowni Zespołu Szkół w Boćkach przy ul. Dubieńskiej 4, 17-111 Boćki
Dodano: 2016-05-23 - Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-05-19 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO JEDNOSTEK KWP W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa oleju opałowego w ilości około 10 000 litrów dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Krynkach - dom nauczyciela
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-03-15