Przetargi.pl
Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.

Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Olszyna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 479 94 70 , fax. 33 479 94 78
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o.
    ul. Olszyna 10
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 479 94 70, fax. 33 479 94 78
    REGON: 24114380660000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sko-eko.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05, z oczyszczalni ścieków w Skoczowie, z zachowaniem wymogów określonych przepisami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi. 2. Posiadana przez Zamawiającego decyzja na wytwarzanie i przetwarzanie odpadów dopuszcza zagospodarowanie osadów poprzez odzysk odpadu. Zamawiający wymaga aby proponowana w ofercie Wykonawcy forma odzysku podlegała obowiązkowi posiadania odpowiedniej decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o art. 41 ust. 1 i 2 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.). Proponowana przez wykonawcę forma zagospodarowania odpadu powinna być opisana w pkt. 5 formularza ofertowego. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, że z uwagi na stosowanie w procesie fermentacji osadów UPPZ (ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego), materiał powstały z odbieranych od Zamawiającego osadów, przetworzonych przez Wykonawcę nie może być stosowany do nawożenia gruntów przeznaczonych do wypasania przez zwierzęta hodowlane i na uprawę roślin przeznaczonych na paszę. 3. Informacje dotyczące osadów ściekowych będących przedmiotem zamówienia: a. Szacunkowa ilość odpadu objętego przedmiotem zamówienia: 3300 Mg. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, iż odbiór odpadów realizowany będzie do wysokości podanej ilości, co oznacza, że Zamawiający nie musi zrealizować oznaczonej ilości ton. b. Kod odpadu - 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe c. Osad po fermentacji metanowej w zamkniętej wydzielonej komorze fermentacyjnej d. Osad odwadniany na prasie taśmowej e. Aktualne wyniki badań komunalnych osadów ściekowych: - 13.08.2019r: Odczyn pH - 8,0, Zawartość suchej masy [%] - 14,4, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 65,2, Zawartość azotu ogólnego [%s.m], 5,0, w tym azotu amonowego [%s.m] - 1,35, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 2,38, Zawartość wapnia [%s.m] - 2,60, Zawartość magnezu [%s.m] - 0,50, Kadm [mg/kg s.m] - 1,71, Miedź [mg/kg s.m] - 227,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 17,8, Ołów [mg/kg s.m] - 41,5, Cynk [mg/kg s.m] - 1070,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,56, Chrom [mg/kg s.m] - 644,0, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - Nie wyizolowano. - 10.12.2019r: Odczyn pH - 7,7, Zawartość suchej masy [%] - 15,4, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 67,3, Zawartość azotu ogólnego [%s.m] - 6,1, w tym azotu amonowego [%s.m] -1,5, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 2,17, Zawartość wapnia [%s.m] - 2,85, Zawartość magnezu [%s.m] -0,63, Kadm [mg/kg s.m] - 2,39, Miedź [mg/kg s.m] - 271,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 20,8, Ołów [mg/kg s.m] - 46,5, Cynk [mg/kg s.m] - 1320,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,27, Chrom [mg/kg s.m] - 585,0, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - nie wyizolowano. - 29.04.2020r: Odczyn pH - 8,0, Zawartość suchej masy [%] - 16,5, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 56,3, Zawartość azotu ogólnego [%s.m] - 5,03, w tym azotu amonowego [%s.m] - 0,98, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 2,13, Zawartość wapnia [%s.m] - 2,46, Zawartość magnezu [%s.m] - 0,58, Kadm [mg/kg s.m] - 4,50, Miedź [mg/kg s.m] - 246,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 24,3, Ołów [mg/kg s.m] - 82,8, Cynk [mg/kg s.m] - 1644,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,61, Chrom [mg/kg s.m] - 388,0, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - nie wyizolowano. - 18.08.2020r: Odczyn pH - 8,2, Zawartość suchej masy [%] - 15,9, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 67,5, Zawartość azotu ogólnego [%s.m] - 6,25, w tym azotu amonowego [%s.m] - 0,89, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 1,0, Zawartość wapnia [%s.m] - 3,08, Zawartość magnezu [%s.m] - 0,38, Kadm [mg/kg s.m] - 0,96, Miedź [mg/kg s.m] - 387,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 21,1, Ołów [mg/kg s.m] - 17,0, Cynk [mg/kg s.m] - 656,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,15, Chrom [mg/kg s.m] - 29,8, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - nie wyizolowano. Zamawiający nie wyklucza wytworzenia osadu nie spełniających wszystkich norm higienicznych. 4. Wymagania organizacyjne: a. Zamawiający prowadzi proces odwadniania osadów na prasie taśmowej w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00. W przypadku zaistnienia potrzeb technologicznych proces odwadniania osadów może być prowadzony w godzinach od 7:00 do 17:00. Załadunek kontenerów następował będzie we wskazanych wyżej godzinach. Zamawiający zastrzega, że minimalny czas niezbędny na napełnienie kontenera to 7 godzin w czasie pracy prasy taśmowej. Wykonawca zobowiązany jest tak planować godziny wymiany kontenerów aby każdorazowo zapewnić możliwość odpowiedniego ich napełnienia. Brak zapewnienia przez Wykonawcę niezbędnego czasu na załadunek kontenera będzie skutkował wywiezieniem mniejszej ilości osadów, czego koszty obciążają Wykonawcę. b. Odbiór napełnionych osadami kontenerów przez Wykonawcę możliwy jest całodobowo – w dni robocze, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest odbierać kontenery w taki sposób aby zapewnić ciągłość pracy prasy taśmowej Zamawiającego w godzinach opisanych w pkt. a. powyżej. Wykonawca musi zapewnić kontenery dostosowane do rodzaju odpadu. c. Zamawiający zastrzega, że w okresie występowania ujemnych temperatur wymiana kontenera winna następować bezpośrednio po zakończeniu zmiany roboczej prasy taśmowej Zamawiającego, ze względu na możliwość przymarzania osadów do kontenera. d. Wysokość wsypu wynosi 2,93 m. Ze względów technicznych w celu bezpiecznej wymiany kontenera dopuszczalna jego wysokość to 2,2, m. e. Orientacyjna ilość osadu wytwarzana w ciągu dnia wynosi 10 - 15 Mg dla cyklu pracy na jedną zmianę. f. Zamawiający zastrzega, iż w okresie zimowym (styczeń – marzec) lub koniecznych remontów instalacji Zamawiającego osad zgromadzony w OKF może nie być odwadniany każdego dnia, w związku z czym nie będzie jego odbioru (maksymalnie przez okres jednego miesiąca). Zamawiający zastrzega również, że w przypadku zaistnienia potrzeb technologicznych praca węzła osadowego możliwa jest na dwie zmiany, w takiej sytuacji wykonawca musi zapewnić odbiór osadów w ilości ok. 30 Mg osadu w ciągu dnia. Zamawiający o wystąpieniu opisanych wyżej okoliczności będzie informował Wykonawcę pocztą elektroniczną z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia awarii instalacji termin ten może nie zostać dochowany. g. Ważenie każdej partii wywożonych osadów odbywać się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego na terenie oczyszczalni ścieków w Skoczowie, co będzie podstawą do wystawienia karty przekazania odpadu. Suma wag z kart przekazania odpadów za dany okres rozliczeniowy będzie podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę. W przypadku posiadania przez Wykonawcę legalizowanej wagi Zamawiający dopuszcza kontrolne ważenie u Wykonawcy oraz korektę wagi w karcie przekazania odpadu w BDO, w takich okolicznością podstawa do wystawienia faktury będzie skorygowana waga zawarta w kartach przekazania odpadu za okres rozliczeniowy. Zamawiający zastrzega, że w przypadku ważenia na wadze Wykonawcy, będzie on zobowiązany przedstawić Zamawiającemu świadectwo legalizacji posiadanej wagi. h. Zamawiający wymaga, aby wymiana kontenerów następowała na placu składowym w rejonie wagi Zamawiającego, w miejscu wyznaczonym i oznaczonym przez Zamawiającego i. Sprzęt użyty przez Wykonawcę podczas usługi powinien być: - szczelny (nie powodować wycieków), - stabilny, - mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji, - czysty i wolny od wszelkich zanieczyszczeń, takich jak m.in. osad, piasek, lód itp. z uwzględnieniem normalnej eksploatacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany przy załadunku do kontroli masy dopuszczalnej pojazdów. 6. Przekazywanie odpadów będzie się odbywać na podstawie kart przekazania odpadów wygenerowanych przez Zamawiającego w systemie BDO. 7. Wykonawca, w przypadku zanieczyszczenia drogi dojazdowej do oczyszczalni, dróg wewnętrznych na oczyszczalni lub drogi publicznej zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń lub pokrycia kosztów umycia nawierzchni. 8. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności polegające na świadczeniu najemnej pracy fizycznej pod nadzorem (robotnicy, kierowcy, ewentualne osoby do pomocy) w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia były zatrudniane przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Minimalna liczba osób jak również wymiar etatu dla poszczególnych osób określa Wykonawca mając na uwadze konieczność terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wymogi dotyczące obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla poszczególnych osób nie znajdą zastosowania w przypadku w którym Wykonawca lub podwykonawca zgłosi daną osobę jako odpowiednio podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Pzp. Brak zgłoszenia danej osoby jako podwykonawcy w treści Formularza ofertowego lub przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, zgodnie z Rozdziałem VII punktem 4, nie oznacza braku możliwości zgłoszenia takiej osoby na etapie realizacji zamówienia na zasadach wskazanych w Istotnych Postanowieniach Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w ING BANK ŚLĄSKI S.A. 51 1050 1083 1000 0090 3017 7498. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X punkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został zapakowany w odrębną kopertę i wraz z ofertą złożony w opakowaniu oznaczonym wg wytycznych zawartych w rozdziale XII pkt 14 SIWZ. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz opisanej w ust. 2 pkt 2 do 5 SIWZ w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez wystawiającego dokument (np. w przypadku gwarancji ubezpieczeniowej przez przedstawiciela towarzystwa ubezpieczeniowego) na adresy email wskazane w SIWZ do kontaktu z Zamawiającym, z zastrzeżeniem wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Zamawiający nie wymaga zaszyfrowania złożonego w ten sposób wadium. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że: 1. Posiada zezwolenie (decyzję) w zakresie prowadzenia gospodarki odpadami w zakresie odzysku dla odpadu o kodzie 19 08 05 – w decyzji musi być podany rodzaj czynności oraz ilość, jaką wykonawca może przyjąć rocznie – nie mniejsza niż 3300 Mg, UWAGA: W przypadku gdy posiadana przez Wykonawcę decyzja, o której mowa powyżej w pkt 2.4, została wydana przed dniem 05.09.2018r. z uwagi na przepisy ustawy z dnia 20.07.2018r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw oraz ustawy z dnia 19.07.2019r o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania potwierdzenia złożenia przed dniem 05.03.2020r. wniosku do właściwego organu o zmianę decyzji odpadowej obejmującej m.in. przetwarzanie odpadów aby posiadana decyzja była utrzymana w mocy. 2. Jest wpisany do rejestru prowadzonego przez Marszałka województwa (BDO), o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z postanowieniami SIWZ zawartymi w rozdziale X. pkt 5 lub 6 siwz 4. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - jeśli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w sekcji III punkt 1.2) i 1.3). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wykonawca składa dokument w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach