Przetargi.pl
Sukcesywny i bezgotówkowy zakup oleju napędowego na potrzeby Gminy Płoty i Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach – PRZETARG NR II

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 851 415 , fax. 913 851 866
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 851 415, fax. 913 851 866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny i bezgotówkowy zakup oleju napędowego na potrzeby Gminy Płoty i Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach – PRZETARG NR II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny zakup oleju napędowego, realizowana w formie tankowania do zbiorników samochodów służbowych Gminy Płoty oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach (ZGKiM w Płotach) oraz do kanistrów. 2. Stacja paliw musi zapewnić tankowanie samochodów siedem dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 20:00 przez co najmniej 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty i znajdować się w odległości nie większej niż 7 km od siedziby zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Płotach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty. 3. Zamawiający przewiduje, że rocznie zakupi od wybranego Wykonawcy następujące ilości oleju napędowego: 1) na potrzeby Gminy Płoty – ok. 30 000 litrów 2) na potrzeby ZGKiM w Płotach – ok. 35 000 litrów 4. Wskazane wyżej ilości są zapotrzebowaniem szacunkowym Zamawiającego. Ilość zakupionego paliwa może ulec zmianie, w zależności od ilości prowadzonych działań operacyjnych. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Oferowane paliwa muszą być zgodne z wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych r. (Dz.U. z 2015r, poz.1680) oraz musi spełniać wymagania stosownych Polskich Norm i posiadać świadectwa jakości (Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw i ich dokumentów, w przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca. 6. W razie stwierdzenia złej jakości zakupionego paliwa Zamawiający może żądać od Wykonawcy niezwłocznego dostarczenia dowodów zachowania wymogów jakości tego paliwa. 7. Za zakupione paliwo Zamawiający będzie płacił cenę obowiązującą na danej stacji w dniu dokonania zakupu z uwzględnieniem rabatu. 8. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliwa z zastosowaniem rabatu wskazanego w ofercie dokonywane będą przelewem raz w miesiącu za okres rozliczeniowy miesięczny. Wykonawca rozliczenie zakupionego oleju napędowego zobowiązany jest prowadzić oddzielnie na potrzeby Gminy Płoty i oddzielnie na potrzeby ZGKiM w Płotach. Za każdy okres rozliczeniowy Wykonawca wystawi odrębne faktury VAT dokumentujące olej napędowy zakupiony przez Gminę Płoty i ZGKiM w Płotach za każdy miesięczny okres rozliczeniowy z wyszczególnieniem ilości i daty zakupu oleju napędowego dla każdego samochodu lub sprzętu Zamawiającego (odrębnie dla Gminy Płoty i ZGKiM w Płotach). 9. 10. Dokumentowanie /potwierdzenie/ odbioru paliwa przez kierowcę Zamawiającego odbywać się będzie na dokumencie wydania WZ wystawionym przez Wykonawcę, zawierającym co najmniej informacje takie jak: 1) rodzaj i ilość pobranego paliwa, 2) numer rejestracyjny pojazdu, 3) datę zakupu (tankowania) 4) cenę za 1 litr oleju napędowego w chwili zakupu (tankowania) . 11. Dokumenty wydania WZ będą załącznikami do wystawionej faktury 12. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegająca na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego samochodu tankującego pojazdu. 13. Wykaz samochodów służbowych oraz sprzętu /z podaniem numeru rejestracyjnego/ zostanie przekazany wybranemu wykonawcy wraz z umową. 14. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (klauzula zatrudnieniowa) Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie powyższego warunku uzna wykazaniem się przez Wykonawcę posiadaniem aktualnej na dzień składania ofert koncesji na obrót paliwami płynnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ (opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ); 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ ,(dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (dotyczy wyłącznie w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. 229 z późn. zm.) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach